• 026-34682602
  • info@novinbalkon.com

نوین بالکن البرز طراحی ساخت و نصب شیشه بالکن های ریلی

شیشه بالکن ریلی

دوشنبه 1 شهریور 1400 (0) بازدید :600

سیستم مورد نظر در عین زیبایی فوق العاده این امکان را به ما میدهد تا بتوانیم از این فضا ها در تمامی فصول سال استفاده بهینه بکنیم

بالکن شیشه ای یا شیشه بالکن

 

این روزها استفاده از نمای شیشه در ساختمان سازی بسیار رواج پیدا کرده . اجرا و نصب بالکن شیشه ای از پنل های شیشه ای  که از شیشه سیکوریت عمودی ساخته شده که ایمنی , نور متناسب , زیبایی و… را برای شما عزیزان فراهم می آورد.

 

گروه نوین بالکن البرز دارای  سابقه ای بیش از 13 سال در زمینه  های ساخت ، طراحی  و اجرای بالکن و نمای شیشه ای با استفاده از بهترین و با دوان ترین یراق آلات و شیشه های سیکوریت نشکن کارایی و کیفیت مطلوب پروژه را برای شما به ارمغان می آورد .

 

لازم به ذکر است که گروه نوین بالکن البرز یک مجموعه واسطه و وارد کننده نبوده ، بلکه همه یراق آلات به صورت مستقیم توسط خود مجموعه تولید شده و تحت نظارت نوین بالکن البرز می باشد.

بالکن شیشه ای تاشو جمع شو

 

بالکن شیشه ای

 از مهم ترین عوامل و فاکتورهای موثر در بالکن شیشه ای می توان جنس سکوریت شیشه ها و مقاومت پروفیل های آلومنیومی بکار رفته در این سیستم را اشاره کرد . همچنین به خاطر دارا بودن مزیت نمادهی ، عایق سازی و پوشش چهارفصل بالکن به طور هم زمان، اجرای سیستم شیشه ریلی برای پروژه های بزرگتر هم به صرفه خواهد بود.

 

بالکن شیشه ای  تاشو توسط چرخ هایی بالا و پایین، به شکل کشویی در ریل حرکت خواهد کرد و در انتهای که دریچه بازشو است، از ریل ها خارج  می شود و به صورت لولایی باز شده و همه اجزای بکار رفته  شده جهت حرکت کردن شیشه ها با افتخار تولید داخل بوده  از مطرح ترین و با کیفیت ترین برندها، با بهترین کیفیت می باشد.

 

جهت اندازه برداری  بالکن شیشه ای می توانید طبق موارد زیر عمل کنید و  بعد با نوین بالکن البرز تماس بگیرید

 

طول و عرض کار خود را حدودا یادداشت کنید.

عکسی از محل مورد نظر بگیرید و برای کارشناسان ما ارسال کنید.

در صورت وجود مواردی

پکیج ، باربیکیو ،آب گرمکن یا مواردی مثل این در بالکن خود، حتما کارشناسان نوین بالکن البرز را مطلع کنید.

مشخص نمایید که از سمت داخل ، شیشه ها را به کدام سمت می خواهید حرکت دهید.

 

  

تراس شیشه ای

تراس ها قسمتی از فضای خانه ماست که می توان از آن به عنوان بهارخواب نیز استفاده کرد. برای اینکه بتوانیم از تراس در تمام طول سال استفاده کنیم ، میتوانیم از شیشه شفاف برای تراس استفاده کنیم؛ که تراس را پوشش می دهد و تمام فصول فضایی قابل استفاده ایجاد کنید. شیشه ریلی برای تراس از ورود هوای نامطبوع بیرون به داخل جلوگیری کرده و محلی مطبوع و دلنشین به دور از صدا و آلودگی خلق میکند. با استفاده از شیشه بالکنی برای تراس می توان فضای تراس را هر زمان که خواستید به یک محل بسته یا رو باز تبدیل کرد ، همچنین استفاده از لوازم آلات مختلفی در بنا به شکل دلخواه و با سلیقه شما  دکور را کاربردی تر نمود.

 

شیشه تراس پوشش و یا حفاظ شیشه ای است که برای کاهش دادن خطرات سقوط  از بالکن و یا تراس استفاده می‌شود.

برای تراس شیشه ای نصب شده، این قابلیت وجود دارد که درحالت  بازشو به یک سمت حرکت کرده و همه شیشه ها در یک راستا منظم جمع شوند.

تراس شیشه ای تاشو دارای پنل شیشه سکوریت نشکن است که به راحتی و باز و بسته می‌شود. زمانی که همه‌ی شیشه ها باز شوند می‌توان آن‌ها را مانند صفحات یک کتاب در یک راستا قرار داد. این عمل به وسیله ‌ پروفیل و یراق جاسازی ‌شده در دیواره ممکن می شود.

 

 

تراس شیشه ای می تواند متشکل از یک تعداد شیشه‌ ثابت با یک یا دو درب در میان یا کناره های دهنه باشد.

شیشه بالکن معمولا دارای شیشه های ۴۰ تا ۶۰ سانت می باشد.

طراحی ساخت و اجرای شیشه های ریلی و بالکنی نیازمند سطحی قابل قبول از مهارت های فنی و مسلط بودن برای نصب انواع شیشه بالکن و کسب تجربیات نصب کافی در زمینه نصب شیشه بالکن است. تجربه و مهارت بالای گتیم نصب ی نصب مجموعه نوین بالکن البرز وبار فنی قابل اتکایی از اطلاعات فنی آن‌هاست که با سالها محک قابل‌ قبول در این عرصه بوده و رضایت‌بخش برای مشتریانی است که تا بحال با نوین بالکن البرز کار کرده اند. که این تجربیات و مهارتهای مثال‌زدنی را با نصب بیش از 1400 پروژه بالکن با بیشترین تنوع ظاهری کسب نموده‌ و همین تجربیات و  بار اطلاعات فنی بالاست که این میزان بالا از رضایت مشتریان را برای مجموعه نوین بالکن البرز به ارمغان آورده.

 

بالکن شیشه ای

 

سیستم  شیشه ریلی بالکن یا شیشه بالکنی عمدتا در موارد زیر قابل اجرا می باشد:

،بالکن ، آلاچیق ، پارتیشن ، ورودی پارکینگ ،نمایشگاه ماشین ، هتل ، پاسیو ، کافی شاپ ها ، رستوران ها ، سفره خانه ها و

همان طور که نام شیشه ریلی مشخص میکند، باز و بسته کردن شیشه بالکن به شکل ریلی بوده و به راحتی می توان پنل های شیشه ای ریلی را با کشیدن و هل دادن  باز و بسته کرد.

 

نظر شما:

آخرین مقالات

بالکن شیشه ای قیمت
بالکن شیشه ای قیمت دوشنبه 27 فروردین 1403
شیشه سکوریت بالکن
شیشه سکوریت بالکن یکشنبه 12 شهریور 1402
انواع شیشه بالکن
انواع شیشه بالکن سه شنبه 24 مرداد 1402
بالکن شیشه ای تاشو
بالکن شیشه ای تاشو سه شنبه 27 تیر 1402
پوشش بالکن با شیشه سکوریت
پوشش بالکن با شیشه سکوریت چهارشنبه 14 تیر 1402
شیشه بالکن ریلی تاشو
شیشه بالکن ریلی تاشو یکشنبه 4 تیر 1402
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402
آلاچیق شیشه ای
آلاچیق شیشه ای یکشنبه 7 شهریور 1400
شیشه بالکن ریلی
شیشه بالکن ریلی دوشنبه 1 شهریور 1400