• 026-34682602
  • info@novinbalkon.com

نوین بالکن البرز طراحی ساخت و نصب شیشه بالکن های ریلی

شیشه بالکن ارزان از کجا بخرم؟

سه شنبه 31 مرداد 1402 (0) بازدید :243

این روز ها به خاطر ایجاد یک پوشش قابل قبول در مقابل گرد و غبار، آلاینده ها، گرما تابستان و سرمای زمستان ، جلوگیری ازورود حشرات موذی به داخل تراس و بالکن ها و همچنین ایجاد محیطی ایمن، از شیشه بالکن ریلی استفاده می کنند. که این پوشش شیشه های سکوریتی در بالکن ها به جهت نمای زیبا و مدرنی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری با استفاده کردن از بالکن شیشه ای ضمن تلاش جهت محصور کردن تراس ها و بالکن های خودشان، آن را به عنوان آیتمی زیبا در نمای ساختمان نیز در نظر می گیرند. شیشه بالکن از محصولاتی است که در بالکن با هدف زیبایی بخشیدن، ایمن کردن، جلوگیری و ممانعت از ورود آلاینده ها و آلودگی صوتی، برودتی، برف و بوران به داخل محیط بالکن و … طراحی ، ساخته و اجرا می شود. شیشه بالکن از جنس شیشه های سکوریت بوده و دو نوع شیشه بالکن ثابت و شیشه بالکن متحرک و جمع شو دارد که اشخاص می توانند مناسب با بودجه خود برای همینطور کاربرد مد نظر شان یکی از این دو نوع را سفارش دهند. لازم به ذکر است که است شیشه بالکن سکوریت مقاومت بسیار بالایی دارد و بجهت اجرا در هر نوع بالکن بسیار مناسب است، پس جای هیچ نگرانی در مورد امنیت شیشه بالکن وجود ندارد. شیشه بالکن تاشو انواع مختلف دارد و معمولا برای نصب آن در بالکن ها و تراس منازل مسکونی ، مجتمع ها، هتل ها، رستوران ها و … از پروفیل های آلومینیومی متصل به کف و سقف تراس و بالکن استفاده می کنند .اگر که تمایل به خرید شیشه بالکن ارزان دارید، برای گرفتن اطلاعات تکمیلی تا انتهای این مطلب از سایت گروه نوین بالکن البرز، همراه ما بمانید.

شیشه بالکن ارزان از کجا بخرم؟

 

این روز ها به خاطر ایجاد یک پوشش قابل قبول در مقابل گرد و غبار، آلاینده ها، گرما تابستان و سرمای زمستان ، جلوگیری ازورود حشرات موذی  به داخل تراس و بالکن ها و همچنین ایجاد محیطی ایمن، از شیشه بالکن ریلی استفاده می کنند.
 که این  پوشش شیشه های سکوریتی در بالکن ها به جهت نمای زیبا و مدرنی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری با استفاده کردن از بالکن شیشه ای  ضمن تلاش جهت  محصور کردن تراس ها و بالکن های  خودشان، آن را به عنوان آیتمی زیبا در نمای ساختمان نیز در نظر می گیرند
.

 

شیشه بالکن از محصولاتی است که در بالکن با هدف زیبایی بخشیدن، ایمن کردن، جلوگیری  و ممانعت از ورود آلاینده ها و آلودگی صوتی، برودتی، برف و بوران به داخل محیط بالکن طراحی ، ساخته و اجرا می شود.
شیشه بالکن از جنس شیشه های سکوریت بوده  و دو نوع شیشه بالکن ثابت و شیشه بالکن متحرک و جمع شو دارد که اشخاص می توانند مناسب با بودجه و همینطور کاربرد مد نظر شان  یکی از این دو نوع را سفارش دهند
.

 

لازم به ذکر است که است شیشه بالکن سکوریت مقاومت  بسیار بالایی دارد و جهت اجرا در هر نوع بالکن بسیار مناسب است، پس  جای هیچ نگرانی در مورد امنیت شیشه بالکن وجود ندارد.

 

شیشه بالکن تاشو انواع مختلف دارد و معمولا برای نصب آن در بالکن ها و تراس منازل مسکونی ، مجتمع ها، هتل ها، رستوران ها و … از پروفیل های آلومینیومی متصل به  کف و سقف تراس و بالکن استفاده می کنند .
اگر  که تمایل به خرید شیشه بالکن ارزان دارید، برای گرفتن اطلاعات تکمیلی تا انتهای این مطلب از سایت گروه نوین بالکن البرز، همراه ما بمانید.





انواع شیشه بالکن

شیشه بالکن ( Balcony glass ) وسیله ای کاربردی جهت مانع شدن از نفوذ گرد و غبار، حشرات، باران و برف  و بسیار کارآمد است، در عین حال که مانع ورود آفتاب به داخل تراس و منزل نمی شود.

به طور خلاصه شیشه بالکن دو نوع ثابت و متحرک دارد و انتخاب از بین این دو نوع بستگی به لوکیشن بالکن و تراس،  سلیقه کارفرما و بودجه در نظر گرفته شده دارد، مشخص است که جهت ساختن یک بالکن شیشه ای متحرک، یراق آلات بیشتری نیاز است و همین عامل  روی قیمت نهایی بالکن شیشه ای متحرک اثر گذار است و نیاز به صرف هزینه بیشتر دارد.


قیمت شیشه بالکن چقدر است؟
شیشه بالکن برای پوشش دادن تراس  و بالکن  ، زیبایی  و ساخت نمای خارجی و افزایش ایمنی ساختمان ،
استفاده می شود.
تراس شیشه ای مزیت های ویژه و  بسیار دارد که هر شخصی را ترغیب به استفاده از آن می کند؛
اما سوالی که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می کند این است که،
قیمت شیشه بالکن و هزینه ی اجرایی کردن آن  چقدر است؟















عوامل زیادی بر قیمت و هزینه نهایی اجرای بالکن شیشه ای اثر گذار است ، در ادامه به مهم ترین این فاکتور ها می پردازیم
:

 


اندازه های شیشه تراس

اولین فاکتور موثرین در قیمت شیشه تراس، اندازه آن است.
مشخص است که هر چه اندازه تراس  و بالکن شما بزرگ تر باشد، شیشه تراس بیشتری نیاز دارد که در نهایت هزینه بیشتری هم خواهد داشت.
توصیه ما این است که از کارشناسان گروه نوین بالکن البرز جهت اندازه برداری دقیق بالکن خود کمک بخواهید تا از خرید شیشه های اضافه و هزینه های بیشتر جلوگیری شود
.

 

 

شیشه های مورد استفاده

برای ساخت  شیشه بالکن ریلی  از نوع های مختلف شیشه استفاده می کنند .
نوع شیشه ای که شما برای بالکن خود انتخاب خواهید کرد، روی قیمت نهایی بالکن شیشه ای اثر می گذارد.
هرنوع از شیشه های بالکن ویژگی های خاص خود را دارد که مستلزم این است که  شما از بین آن ها کدام  را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و سلیقه تان باشد. جهت ساخت بالکن شیشه ای می توان از انواع شیشه سکوریت ، لمینت ، شیشه رنگی استفاده کرد
.

 

 

نوع بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای دارای دو نوع ثابت و متحرک می باشد که نوع متحرک آن به دلیل داشتن یراق آلات بیشتر، قیمت بالاتری هم دارد.
توصیه می کنیم نخست راهنمایی  لازم را از کارشناسان خبره و با تجربه  گروه نوین بالکن البرز دریافت کرده تا بتوانید نوع بالکن شیشه ای را از میان  ثابت و یا متحرک به درستی انتخاب کنید ، سپس به خرید شیشه بالکن اقدام کنید . فریم لس و یا فریم دار بودن نیز روی قیمت تمام شده موثر است.

 

 

یراق آلات شیشه بالکن

برای نصب و اجرای شیشه بالکن ریلی نیاز به یراق آلات داریم که  با کیفیت و مرغوبیت های  متفاوتی در بازار موجود است .
تفاوت در متریال مصرفی در این  یراق آلات، به تقاوت در کیفیت و قیمت  منجر شده است ؛ پس نوع یراق آلاتی که جهت نصب بالکن شیشه ای خریداری می کنید، در قیمت  تمام شده تاثیر می گذارد
.

 

 

چگونگی ساخت شیشه تراس

روش ساختن و طراحی کردن شیشه  بالکن روی قیمت تمام شده اثر می گذارد.
نحوه برش بعضی شیشه ها سخت تر از بقیه  است که طبعا هزینه تمام شده بیشتری خواهد داشت.
شیشه بالکنی هلالی یا شیشه بالکن زاویه دار هم قیمتش بیشتر از نوع معمولی است.
همچنین اگر برای عایق شدن بیشتر از شیشه های ده میل استفاده کنید باید بهای بیشتری پرداخت کرد
.

 

 



 

شیشه بالکن ارزان برای مغازه

شیشه بالکن به نوع های مختلفی مثل  فریم دار، فریم لس یا بدون فریم، شیشه ریلی،  جمع شو تاشو، شیشه پنجره ای و …  تقسیم می شود .
به دلیل داشتن مقاومت خوب و ایمنی بالا در کنار  برخورداری از زیبایی، جهت استفاده کردن در ویترین مغازه هم بسیار مناسب است.
شاید به همین جهت خیلی از افراد به دنبال خرید شیشه بالکن ارزان برای مغازه های خود هستند
.

 

شما برای این که بتوانید برای مغازه خود از شیشه بالکن استفاده کنید، چندین و چند عامل را از جمله متراژ مغازه ای که قصد نصب شیشه بالکن در آن دارید، نوع شیشه ها ، نوع و زاویه بالکن شیشه ای، نوع یراق آلات و ابزار مورد استفاده و … را مشخص کنید تا بتوانید به کمک آن  هزینه نهایی را تخمین بزنید.

 

می توان بالکن شیشه ای ارزان برای مغازه را با کیفیت مطلوب و قابل قبول  از گروه نوین بالکن البرز  که یکی از معتبرترین مجموعه های طراحی،ساخت، تولید و اجرا و نصب محصولات سکوریت شیشه ای است، خریداری کرد.


شیشه بالکن ارزان در تهران و کرج

شاید امروز تهران و کرج از آلوده ترین شهرهای ایران و جهان به شمار بیاید !
 تمیز و پاکیزه نگاه داشتن محیط داخل منازل  و ساختمان ها در این شهر ها ، بسیار دشوار باشد.
از بهترین  راه های کاهش آثار آلودگی و جلوگیری کردن از ورود آلاینده به داخل منزل ، شیشه بالکن است.
 علاوه بر این کاربرد، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی نمای ساختمان  هم دارد  و از سازه های معماری جدید و تازه  محسوب می شود
.

 

شیشه بالکن ضمن اینکه برابر آلودگی ها بسیار کاربرد دارد، امکان استفاده کردن مطلوب را از فضای بالکن به ساکنین ساختمان می دهد.
بیشتر افراد که ساکن شهر های پرجمعیت و آلوده هستند دنبال بالکن شیشه ای با قیمت مناسب می گردند .
  اگر تمایل به خرید بالکن شیشه ای ارزان در شهر های پرجمعیت مثل تهران ، کرج ، مشهد ، تبریز ، اصفهان و ....  دارید، می توانید با دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان گروه نوین بالکن البرز ارتباط داشته باشید و بتوانید با پرداخت کم ترین و به صرفه ترین هزینه، شیشه بالکن ریلی  با بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنید ؛
 
زیرا  گروه نوین بالکن البرز  مجموعه ای تولیدی می باشد و که حذف واسطه ها محصول ساخته شده نهایی را با قیمتی بسیار پایین تر از بازار به دست  شما مشتری گرامی خواهد رساند
.


قیمت شیشه بالکن ارزان

یکی از نکات مهم در زمان نصب شیشه بالکن ارزان، توجه  کردن به متریال مصرفی  است که در سیستم شیشه بالکن ریلی استفاده می شود.
شیشه های انتخاب شده برای بالکن ، به شکل سرتاسر بر روی  بالکن شما اجرا و نصب می شود، که در مجاورت با هوای آلوده بیرونی و همین طور  فضای داخل ساختمان شما مانند یک سد محافظ قرار خواهد گرفت
.

 

متریال و مواد  به کار گرفته درسیستم  شیشه  بالکن ریلی مورد نظر،  باید دارای کیفیت بسیار بالا و از مقاومت خوبی برخوردار  باشد که  در برابر ضربات، فشارها ، تغییرات اقلیمی و … دچار آسیب دیدگی نشوند.
ما توصیه می کنیم برای نصب شیشه بالکن ثابت و یا تاشو ضمن خرید شیشه بالکن از برند معتبر،  برای نصب و اجرای شیشه بالکن ریلی از یک تیم نصب حرفه ای کمک گرفته شود.
کارشناسان گروه نوین بالکن البرز آماده  ارائه مشاوره خرید و نصب شیشه بالکن به شما هموطنان عزیز هستند و شما همواره می توانید از راه های ارتباطی درج شده در وب سایت  ما با کارشناسان ما در در ارتباط باشید
.

 

 


سخن آخر

 

استفاده کردن از بالکن شیشه ای به خصوص برای کلان شهرها ، به جهت آلودگی های صوتی بسیار مهم و  کاربردی می باشد .
چون  می توان در زمان اوج پیک آلودگی بالکن را با شیشه سکوریت ریلی پوشاند و از نفوذ آلودگی صوتی و انواع آلاینده به داخل سازه  جلوگیری نمود.
عده ی زیادی دنبال  شیشه بالکنی ارزان قیمت وبا کیفیت  مطلوب هستند تا علاوه بر داشتن جلوه و زیبایی ، امنیت کافی را نیز به ارمغان آورد و جوابگوی نیازهای شما نیز باشد
.

 

گروه نوین بالکن البرز برندی  معتبر در زمینه ی ساخت انواع شیشه بالکنی فریم دار ، فریم لس به صورت ثابت یا متحرک است.
گروه نوین بالکن البرز با حذف واسطه  موفق به تولید محصولی ارزان تر از بازار شده است، برای  ساخت تمام محصولات درج شده در سایت از متریال و مواد با کیفیت استفاده شده  و دارای گارانتی است
.

 

شما عزیزان هم وطن می توانید برای  ثبت سفارش یا درخواست مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید .
کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود و شما را راهنمایی خواهند کرد
.




سوالات


قیمت اجرای شیشه بالکن ارزان به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت اجرای شیشه بالکن ارزان  بسته به متراژ محل ، نوع شیشه های  انتخابی، نوع بالکن ثابت و متحرک، میزان و نوع یراق  مورد استفاده و …   محاسبه می شود .
  با تغییر هر یک از این موارد، قیمت نهایی اجرای شیشه بالکن هم کاهش می یابد
.

 

کدام نوع بالکن شیشه ای قیمت پایین تری دارد؟

قیمت شیشه بالکن را متراژ و مساحت ، ثابت یا تاشو بودن سیستم شیشه بالکنی تعیین خواهد کرد .
البته اگر دنبال شیشه بالکن ارزان هستید ، بهتر است قبل از تصمیم گیری از مشاوره کارشناسان خبره و با تجربه گروه نوین بالکن البرز مشاوره و راهنمایی دریافت کنید.

 

نظر شما:

آخرین مقالات

بالکن شیشه ای قیمت
بالکن شیشه ای قیمت دوشنبه 27 فروردین 1403
شیشه سکوریت بالکن
شیشه سکوریت بالکن یکشنبه 12 شهریور 1402
انواع شیشه بالکن
انواع شیشه بالکن سه شنبه 24 مرداد 1402
بالکن شیشه ای تاشو
بالکن شیشه ای تاشو سه شنبه 27 تیر 1402
پوشش بالکن با شیشه سکوریت
پوشش بالکن با شیشه سکوریت چهارشنبه 14 تیر 1402
شیشه بالکن ریلی تاشو
شیشه بالکن ریلی تاشو یکشنبه 4 تیر 1402
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402
آلاچیق شیشه ای
آلاچیق شیشه ای یکشنبه 7 شهریور 1400
شیشه بالکن ریلی
شیشه بالکن ریلی دوشنبه 1 شهریور 1400