• 026-34682602
  • info@novinbalkon.com

نوین بالکن البرز طراحی ساخت و نصب شیشه بالکن های ریلی

شیشه بالکن- جدیدترین شیشه های تاشو آکاردئونی قیمت عالی

شنبه 1 اردیبهشت 1403 (0) بازدید :27

دارا بودن تراس یا بالکن از جمله موارد مهمی است که امروزه افراد هنگام تملک یا اجاره یک آپارتمان مد نظر قرار می دهند . سوال اینجاست که چرا مالکان به نصب شیشه بالکن در فضای بالکن تا این حد مشتاق هستند؟؟ شیشه بالکن علاوه بر اینکه موجب می‌شود از آلودگی هوا در ایمن بمانید با عایق صوتی ایجاد می کند، باعث می‌شود که ضمن لذت بردن از محیط اطراف قادر باشید به موسیقی دلخواه خود گوش بدون وجود اصوات مزاحم گوش بسپارید . علاوه بر این سرمای زمستان و گرمای تابستان شما را از حضور در بالکن زبیا و چهار فصلتان ، منصرف نخواهد کرد. اگر دنبال یک فضای اختصاصی در تراس و بالکن خود باشید نصب شیشه بالکن بهترین راه حل خواهد بود . ممکن است قبل از تصمیم به نصب شیشه تاشو سوالات متعددی در ذهن شما نقش بسته باشد . در این مطلب سعی شده به تمامی سوالات لازم و ضرووری شما پاسخ داده شود . اکنون در مورد شیشه بالکن با مفاهیم زیر آشنا می شویم :

شیشه بالکن- جدیدترین شیشه های تاشو آکاردئونی قیمت عالی

 



 

 دارا بودن تراس یا بالکن از جمله موارد مهمی است که امروزه افراد هنگام تملک یا اجاره یک آپارتمان  مد نظر قرار می دهند .

سوال اینجاست که چرا مالکان  به نصب شیشه بالکن در فضای بالکن تا این حد مشتاق هستند؟؟ 

شیشه بالکن علاوه بر اینکه موجب می‌شود از آلودگی هوا در ایمن بمانید با عایق صوتی ایجاد می کند، باعث می‌شود که ضمن لذت بردن از محیط اطراف قادر باشید  به موسیقی دلخواه خود گوش بدون  وجود اصوات مزاحم گوش بسپارید .

 علاوه بر این سرمای زمستان و گرمای تابستان شما را از حضور در بالکن زبیا و چهار فصلتان ، منصرف نخواهد کرد.

 اگر دنبال یک فضای اختصاصی در تراس و بالکن خود باشید نصب شیشه بالکن بهترین راه حل خواهد بود . ممکن است قبل از تصمیم به نصب شیشه تاشو سوالات متعددی در ذهن شما نقش بسته باشد .

در این مطلب سعی شده به تمامی سوالات لازم و ضرووری شما پاسخ داده شود . 

اکنون در مورد شیشه بالکن با مفاهیم زیر آشنا می شویم :

شیشه بالکن

قیمت شیشه بالکن

عملکرد شیشه بالکن تاشو

نصب شیشه آکاردئونی

فروش شیشه بالکن

 

 

شیشه بالکن چیست؟

 شیشه بالکن یک نوع مزیت معماری است که از شیشه‌های سکوریت  مقاوم به عنوان پوشش برای تراس یا بالکن استفاده می‌شود.

این نوع شیشه‌ها اغلب از نوع شیشه سکوریت ساخته می‌شوند که ایمنی و مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند. با نصب شیشه بالکن، امکان استفاده از فضای بالکن در تمام طول سال وجود دارد و از نظر ظاهری نیز زیبا و شیک به نظر می‌آید.

گروه نوین بالکن البرز ، با استفاده کردن از پروفیل‌ آلومینیوم، شیشه‌ سکوریت مقاوم و یراق آلات مناسب و با کیفیت، حفاظ شیشه‌ای مستحکم و با دوام جهت بالکن و تراس شما عزیزان طراحی و تولید می‌کند. این محافظ شیشه‌ای بالکن ، دسترسی به فضای بالکن را فراهم می‌کند و همچنین فضای پرت بالکن را مبدل به  منطقه انحصاری، جداگانه و کاربردی می‌کند که می‌توان جهت کاربری هایی متنوع از آن بهره‌ گرفت.



طراحی ، ساخت و اجرای شیشه بالکن توسط نوین بالکن البرز

موارد زیر را شامل می شود :

1. امکان نصب و  اجرا با  ابعاد گوناگون و شکل‌هایی متنوع

2. استحکام و مقاومت سازه‌  بسیار بالا

3. استفاده از شیشه سکوریت نشکن  با استاندارد 8 میلیمتر

4. استفاده از لت هایی از شیشه در ابعاد معمول و استاندارد 40 تا 60 سانتی‌متر

5. بهره گیری از فریم  آلومینیوم با کیفیت و استفاده از زوار درزگیر آلومینیومی با نوار مویی جهت عایق گرد و غبار

6 استفاده از چرخ‌های متحرک برای باز و بسته کردن سهولت بیشتر

7. استفاده از یک یا دو درب در میان یا کناره‌های دهنه برای دسترسی به بالکن

8. بهره گیری از چسب‌های ویژه اتصال فریم به شیشه (چسب پلی اورتان)

9. استفاده از یراق‌ با کیفیت  و با دوام جهت طول عمر سیستم و به حداقل رساندن نیاز به سرویس مجدد

10. مونتاژ کامل سیستم در کارگاه زیر نظر متخصصین این امر

11. اجرا و نصب زیر 1 روز  توسط تکنسین های کارآزموده و  مجرب گروه نوین بالکن البرز

جهت به دست آوری سطحی قابل قبول از مهارت فنی و تسلط یافتن بر اجرا و نصب شیشه‌های بالکن تاشو، دانش، تجربه کافی و مهارت آموزی ، کاری لازم و ضروری است. تیم حرفه ای نصب شیشه بالکن  مجموعه نوین بالکن البرزبه خاطر تجربیات بالا و دانش فنی که طی بیش از 15 سال فعالیت مستمر و سابقه درخشان در زمینه جلب رضایت حداکثری مشتری، توانسته‌  با نصب بیش از هزاران  پروژه شیشه بالکنی با انواع مختلفی از اعم از شکل ظاهری، متراژ متنوع و ... .  در حال  ارتقاء دادن مهارت‌ و تجربیات خود پرداخته و همواره بروز باشد .

این سطح از مهارت و تخصص باعث شده که مشتریان، بیشترین میزان رضایت را از خدمات گروه نوین بالکن البرز  بهره‌ برده و تمایل خود جهت سپردن پروژ های دیگری را به این مجموعه ابراز نمایند.





مزایای استفاده از شیشه های بالکن

-          ایجاد عایق و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به درون  فضای داخلی بالکن

-          بهینه سازی و مناسب سازی فضای بالکن برای استفاده در تمام فصول سال

-          ایجاد فضای مناسب  جهت حفظ و نگهداری از گیاهان آپارتمانی با استفاده  تفکیک فضا

-          امکان بهره گیری از نورخورشید برای بالکن  در تمام طول روز

-          امکان طراحی و اجرای اشکال  و طرح های متنوع  به دلخواه شما  بر روی شیشه سکوریت با استفاده از سند بلاست

-          امکان بهره مندی و استفاده از شیشه سکوریت یا شیشه ایمنی تولید از معتبرترین برند های داخل کشور

-          امکان ایجاد حفاظ شیشه ای و محافظت از افراد سالمند، کودکان ، بزرگسالان ، حیوانات خانگی ... از خطر سقوط از ارتفاع

-          مقاومت  بسیار بالا سیستم شیشه تاشو در مقابل  زنگ‌زدگی ، خورندگی و ...  و به دلیل استفاده از متریال با دوام و  با کیفیت

هر یک از این مزایا خود به تنهایی باعث می‌شود استفاده کردن از شیشه‌های بالکن در فضاهای بیرونی، به عنوان یک  چاره نجات بخش  و راه حلی مطلوب جهت  افزایش دادن امکان بهر گیری از زیبایی و چند کابردی ساختن فضاهای باز  مطرح شود.





نکات مهم در محاسبه  قیمت شیشه بالکن

-          متراژ و ابعاد شیشه سکوریت

-          رنگ شیشه تاشو (برنز، مشکی ، دودی ، رنگی و ...)

-          طرح های متنوع سیستم شیشه بالکنی (سند بلاست ، مات ، ساتینا ، چاپ ...)

-          نوع و کیفیت یراق آلات مصرفی (گلد ، اکیانوس (اقیانوس )، ...)

-          نوع و چگونگی مونتاژ اتصالات و چسب کاری بین شیشه و فریم ها ی آلومینیوم

-          نیاز به شاسی کشی محیط نصب (آهنگری)


عوامل بسیاری بر قیمت شیشه های بالکن اثر می گذارد، اولین فاکتور موثر بر روی قیمت شیشه بالکن، متراژ محل و  فضای بالکن شما برای نصب شیشه بالکن است.

 شیشه های تاشو به دو شکل کشویی و لولایی ( با فریم آلومینیومی ، فریم لس (بدون فریم)) اجرا می شوند.

 شیشه بالکن ریلی عموما به عنوان پوشش بالکن و تراس ، پنجره ، آلاچیق ، کابین دوش ، پوشش دیواره های دور استخر و ...

از مرسوم ترین و  پرکاربرد ترین محصولات شیشه ای مجموعه  نوین بالکن البرز می باشد .  جهت دریافت اطلاعات بیشتر و برآورد هزینه و قیمت تمام شده سیستم شیشه بالکن با کارشناسان گروه نوین بالکن البرز در ارتباط باشید.








شیشه بالکن تاشو جمع شو چطور عمل می کند ؟

شیشه بالکن تاشو جمع‌شو ، همان شیشه بالکن ریلی است ، به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل لت های شیشه‌ تاشو را در گوشه‌ای از کار (در قسمت ابتدایی یا انتهایی )، کنار یکدیگر به صورت صفحات یک کتاب  جمع کنید.


به همین صورت با استفاده از یک ریل تعبیه شده در بالا و پایین سیستم شیشه متحرک، پنل‌های شیشه‌ای به راحتی و سهولت باز یا  بسته می‌شوند.

 با این مزیت ، شما در فصول مختلف سال (سرد و گرم ) قادر هستید بالکن خود را به هر شکل که می‌خواهید مورد استفاده قرار داده و از یک بالکن چهار فصل لذت ببرید .

این مدل شیشه بالکن ها در آلاچیق، بالکن‌،  لابی ها و کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها ، هتل ها  و... بسیار پرطرفدار و محبوب هستند.

بین این لت های شیشه بالکن درزگیرهای آلومینیومی (زوار) نصب می‌شود البته در برخی از دیگر  پروژه‌ها  و به انتخاب مشتری از درزگیرهای سیلیکونی و شفاف (پلاستیک) بی رنگ استفاده  می شود .

زوار های پلاستیکی از لحاظ قیمتی از درزگیرهای آلومینیومی ارزان‌تر هستند، این نوع درزگیر از نمای دور و به  لحاظ جلوه یکپارچه تر به نظر می آید .

البته باید این نکته را ذکر کنیم که پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز، استفاده از نوع  آلومینیومی  زوار درزگیر است .

زیرا این  زوار های آلومینیومی نسبت به زوارهای درزگیر پلاستیک و شفاف ، از طول عمر و دوام بیشتر برخوردار است .

متریال سیستم تاشو  که شامل : ریل، فک،  نوار درزگیرآلومینیومی  ، در پوش ، کناری ... و  از بهترین نوع موجود در بازار بوده و در برابر تغییرات جوی هیج گونه ضعفی از خود بروز نخواهند داد.

لت های شیشه بالکن ریلی نسبت به دیگر انواع شیشه بالکن ،  قابلیت مانور وجابه‌جایی به مراتب  بیشتری دارند ، پس قاعدتا  باید نسبت به ضربات احتمالی مقاومت به مراتب بیشتری داشته باشند.

 به همین سبب در نصب  شیشه بالکن از شیشه سکوریت  یا همان شیشه نشکن بسیار مقاوم استفاده می‌شود که با ضربات  و اتفاقات معمول دچار شکستگی نمی شوند.

 


 



یراق آلات شیشه بالکن

یراق آلات مصرفی در تولید شیشه بالکن ریلی ، تأثیر به سزا و چشم‌گیری در عملکرد  درست و صحیح سیستم، طول عمر ریل ها و ضمانت کیفی خواهند داشت .












انواع یراق آلات شیشه های بالکن عبارتند از
:

1. نوار درزگیر آلومینیومی   2. نوار درزگیر مویی  3.  فک شیشه( تک لبه و دو لبه)   4. ریل شیشه،      5. چرخ شیشه بالکن (ساده و دندانه دار) 6. لاما   7.هدایتگر شیشه ریلی   8. قفل بالا و پایین شیشه بالکن ریلی  9. درپوش سیستم شیشه متحرک

                                                             



مراحل نصب شیشه آکاردئونی بالکن

 بالکن شیشه ای با الفاظ مصطلح  مانند :  شیشه سکوریت ریلی ، بستن تراس، بالکن شیشه ای تاشو، شیشه ریلی ، شیشه ای کردن تراس، پوشاندن بالکن با شیشه، شیشه ی بالکن در بین مردم شناخته می شود.

 طراحی ، ساخت واجرای شیشه بالکن با حفاظی از جنس شیشه برای تراس از جنس شیشه سکوریت نشکن  که به عنوان یک  پوشش کابردی در مقابله با سرما و گرمای محیط بالکن است .

می توان این گونه مطرح کرد که برای  نصب شیشه بالکن :

  1. نخست  از راه تماس با گروه نوین بالکن البرز ، درخواست خود را ثبت کنید.
  2. در مرحله دوم کارشناسان فنی مربوطه برای اندازه‌ گیری دقیق از فضا به محل نصب می‌آیند .
  3. مرحله سوم پس از توافقات مالی اولیه من جمله : تنظیم و امضا قرار داد پروژه و .... کار به واحد های مربوطه سپرده می شود .
  4. مرحله چهارم با در نظر گرفتن ابعاد محل  و درخواست شما، طراحی نقشه شیشه بالکن انجام می شود.
  5. مرحله پنجم تعیین زمان نصب انجام شده و تیم  مجرب نصب شیشه بالکن  شروع به کار می‌کنند. در مرحله نصب، شیشه‌های آکاردئونی به شکلی دقیق و با استفاده از تجهیزات مناسب بارگیریو  به محل نصب آورده می شود.
  6. تکنسین‌های گروه نوین بالکن البرز با توجه به  نوع نقشه‌ و دستورالعمل‌ خاص پروژه ، شیشه‌ها را به فریم آلومینیومی متصل  و نصب را انجام می دهند.
  7. پس از نصب شیشه سکوریت بالکن، عملکرد و نحوه کار کلی سیستم شیشه تاشو  از مظر روان بودن و کارایی بررسی خواهد شد  تا این اطمینان حاصل شود که همه نکات و موارد  به درستی  انجام شده باشد و سیستم شیشه بالکنی کار می‌کند.
  8. در این مرحله، تضمین کارایی سیستم بالکن تاشو گارانتی  شده  و به شما تحویل داده می شود.
  9. آخرین و امهم ترین مرحله خدمات پس از فروش است که گروه نوین بالکن البرز همواره و در کوتاه ترین زمان آماده گارانتی و پشتیبانی و سرویس مجدد مشکلات احتمالی می باشد .

این نکته را دریافتیم که  نصب شیشه بالکن آکاردئونی یک پروسه کاملا حرفه‌ای ، مستلزم دانش و تجربه بالاست !

با دانستن این نکته مهم ، لازم است خاطر نشان کنم که این ماموریت  تیم ماهر و متخصص  نصب شیشه بالکن گروه نوین بالکن البرز انجام می‌ پذیرد تا از کیفیت کار، ظاهر پروژه  و عملکرد  سیستم شیشه تاشو بهترین نتیجه را به شما ارائه شود.



مقدار فضای مورد نیاز برای نصب شیشه های بالکن ریلی

شیشه بالکن ریلی، همانگونه  که از نام آن پیداست، به شکلی طراحی شده که لت های شیشه روی دو ریل تعبیه شده در بالا و پایین سیستم شیشه تاشو حرکت ‌کنند و در نقطه پایانی به شکل لولا باز ‌شوند. این مزیت موجب می‌شود ، هنگامی که تمامی پنل‌ها باز می‌شوند، در انتهای دیواره جمع شده . فضای  بسیار کمی را به خود اختصاص دهند. در این حالت، شیشه بالکن ریلی مانند حرف L در بیاید. که این مزیت ، نشانگر این است که این نوع از شیشه‌های بالکن به راحتی و سهولت در فضاهای کم‌اندازه و کوچک  هم قابل نصب بوده و گونه ای که  نیاز به نگرانی از نظر کمبود  فضای کافی برای کار نصابان و کار با سیستم شیشه بالکن را نخواهید داشت. در شرایط عادی و معمول، مدت زمان برای نصب شیشه بالکن ریلی با توجه به متراژ پروژه متغیر است، اما به طور معمول و در پروژه های عادی معمولا یک روز کاری یا کمتر  زمان خواهد برد .







آیا نصب شیشه تراس  جهت جلوگیری از ورود سر و صدای محیط به بالکن  موثر است ؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که وارد محل  کار یا هر محیط دیگری شده باشید .

 که عدم  استفاده از شیشه‌های مناسب جهت پوشش درب و پنجره عایق صوتی محیط را فراهم نمی‌کند و از تحمل آلودگی صوتی آن محل بیش از حد کلافه شده‌ باشید.

اگر آپارتمان یا تراس شما روباز باشد بهتر است این نکته را  بدانید که نصب شیشه تراس موجب کاهش آلودگی صوتی  حتی بیش از 70 درصد شود !

دلیل این مزیت شیشه تاشو در شیشه های سکوریت 8 میلی متری نهفته است !

علت دیگر این است که  در نصب شیشه تراس  بین هر لت شیشه  نوار درزگیر آلومینیومی و درزگیرهای مویی قرار می‌گیرد که به شکل کامل هوابندی و آب بندی می‌شود.

بهره گری ازسیستم شیشه بالکن می‌تواند با حفظ زیبایی و ایمن سازی یک محیط خصوصی، فضای بالکن را به عایقی مناسب برای محیط شما تبدیل کند.






نکات مهم  و کلیدی برای انتخاب شیشه بالکن پنجره

سیستم نصب شیشه‌های تاشو به شکلی طراحی شده که به راحتی در بهار و تابستان ، امکان باز نمودن پنجره‌ها و لذت  از هوای خارج فراهم می‌شود.

 همچنین در پاییز و زمستان، می‌تواند مانع  ورود هوای سرد و خروج هوای گرم شود.

هر موقع که اراده کنید  پنجره را باز کرده و از هوای مطبوع  لذت ببرید.

 بهتر است در انتخاب نوع و کیفیت  پنجره‌های متحرک و قابل باز شدن برای بالکن خود دقت برفرمایید.

سیستم بالکنی مانع عبور نور از شیشه نمی شود  و به خوبی نورگیر بودن بالکن را برای شما حفظ می کند .

پیشنهاد ما همواره برای پنجره‌های بالکن، پنجره‌های تاشو و جمع‌شو است ، زیرا بتوانید از تمام مزایای  یک بالکن چهار فصل بهره‌ برداری کنید.

این نوع پنجره‌های بالکن به شما این امکان را می‌دهند که به تمام پانل های شیشه ای را باز کنید و محیط را بهاری کنید.

 




اجرای شیشه بالکن چقدر طول می کشد؟

همان طوری  که قبل تر بیان شد  ، چنانچه  فضا مناسب و پیچیده نباشد، نصب شیشه بالکن در کمتر از یک روز کاری زمان نیاز دارد البته متراژ دقیق پروژه نقش کلیدی تعیین کننده را دارد و بیشتر حجم پروژه به شکل نصب روکار بوده و واضح است که اگر متراژ بالکن زیاد باشد، طبعا این زمان هم افزایش خواهد یافت.








خرید و فروش شیشه بالکن

وقتی  محصولی را خریداری می کنیم، تمایل داریم که از تمام اطلاعات و نکات مربوط ، من جمله نحوه کار و  نصب، گارانتی ، پشتیبانی و سایر مشخصه های آن کالا یا خدمات ، دانش کافی بدست آوریم.

این را  می‌خواهیم که تیم پشتیبانی و سرویسکاران همواره در دسترس باشد تا  به دقدقه و سوالات ما پاسخ دهند، انتظار داریم که کیفیت محصول تضمین شود،  نصب محصول شیشه ای  بدون هرگونه  نقصی انجام شود.

  اینکه تمام خدمات مورد نیازمان  را بدون نیاز دخالت مستمر و تماس های پی در پی دریافت کنیم ، بطور خلاصه  ذهن ما نسبت به هر نوع نگرانی  کلی و جزئی آسوده خاطر باشد .

گروه نوین بالکن البرز با تیمی حرفه‌ای در زمینه های طراحی ، اجرا و نصب شیشه بالکن، همیشه آماده است تا به باشگاه مشتریان خود خدمات بی‌نقص ارائه نماید.

 برای نصب شیشه بالکن، تیم نصب نوین بالکن البرز از بهترین یراق و شیشه‌های سکوریت نشکن یا همان شیشه ایمن استفاده کرده تا اجرا را به ایده آل ترین حالت ارائه داده و کیفیت پروژه کاری را ضمانت کند.

کارشناسان و تیم مشاورین گروه نوین بالکن البرز پس از مشاهده ، بررسی و اندازه گیری محل پروژه، بهترین و مناسبترین حالت ممکنه را به شما ارائه می کنند.

 نصب شیشه با سرعت و دقتی مثال زدنی  انجام می‌ گیرد .

ما همواره  و در همه زمان ، خدمات پشتیبانی پس از فروش را ارائه می دهیم را ارائه می‌دهیم تا اطمینان و رضایت  را به مشتریانمان منتقل کنیم.

زیرا می دانیم که معرفی دهان به دهان و آسودگی مشتری از هر تبلیغی برای گروه نوین بالکن البرز موثرتر و با ارزش تر است.  با ما همیشه ، امنیت و راحتی و رفاه خاطر را تجربه خواهید نمود.





 

امنیت شیشه های بالکن چقدر است ؟

بهره گیری از شیشه های سکوریت نشکن  و  یراق آلات بالکنی با دوام ، امنیت شیشه بالکن ها را بالا برده و این شیشه های تاشو نسبت به شیشه های خام و معمولی تا  چند برابر استحکام بیشتری خواهند داشت.



ارتفاع  استاندارد لت های شیشه ای در شیشه های تاشو تا چه میزانی در نظر گرفته می شود؟

 به طور معمول سیستم های شیشه بالکن  موجود در بازاراز ارتفاع 150  تا ارتفاع 170 سانت از استاندارد کاملی برخوردار می باشد  و دربیشتر پروژه هایی که ارتفاعی بیش از این دارد ، به صورت کتیبه شیشه ای نیز تولید می شوند.


لازم به ذکر است که مجموعه نوین بالکن البرز به دلیل استفاده از پروفیل آلومینیومی با کیفیت ، یراق آلات درجه یک موجود و همکاری با برندهای معتبر شیشه ، قابلیت این را دارد تا سیستم هایی با لت های شیشه به مراتب بالا تر از آنچه بیان شد را به درخواست مشتری تولید و نصب نماید .

سیستم های شیشه تاشو نصب شد در محل هایی چون : هتل اسپیناس پالاس ، مجموعه کافه امضا واقع در دریاچه چیتگر و ... خود صحتی بر این مدعا میباشد!


بطور کلی نصب شیشه بالکنی تا میزان در جلوگیری ورود  از سر و صدا  به داخل موثر است؟

استفاده از این سیستم بالکنی می‌تواند در عین حفظ زیبایی و انحصاری سازی محیط بالکن ، عایقی مناسب نیز برای محیط  شما باشد ، بطور معممول در نصب شیشه تراس از شیشه‌ سکوریت و دارای نوار درزگیر با عایق‌بندی مناسبی استفاده می‌شود که ضمن عایق بندی حرارتی، عایق صوتی را نیز به خوبی تامین کند.


معمولا ثبت سفارش تا نصب و اجرای سیستم تاشو چقدر به طول  می کشد؟

 خوشبختانه و به جهت اعتماد شما مردم عزیز به مجموعه نوین بالکن البرز و به دلیل حجم بالای سفارشات  محوله به مجموعه و استفاده از چسب های ماستیک ( پلی اورتان) در عمل مونتاژشیشه تاشو و مدت زمان لازم جهت خشک شدن چسب کاری، اجرای شیشه بالکن حدودا، حداقل از 5 روز کاری زمان از مرحله تولید و مونتاژ به بعد لازم دارد.


نظر شما:

آخرین مقالات

بالکن شیشه ای قیمت
بالکن شیشه ای قیمت دوشنبه 27 فروردین 1403
شیشه سکوریت بالکن
شیشه سکوریت بالکن یکشنبه 12 شهریور 1402
انواع شیشه بالکن
انواع شیشه بالکن سه شنبه 24 مرداد 1402
بالکن شیشه ای تاشو
بالکن شیشه ای تاشو سه شنبه 27 تیر 1402
پوشش بالکن با شیشه سکوریت
پوشش بالکن با شیشه سکوریت چهارشنبه 14 تیر 1402
شیشه بالکن ریلی تاشو
شیشه بالکن ریلی تاشو یکشنبه 4 تیر 1402
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402
آلاچیق شیشه ای
آلاچیق شیشه ای یکشنبه 7 شهریور 1400
شیشه بالکن ریلی
شیشه بالکن ریلی دوشنبه 1 شهریور 1400