• 026-34682602
  • info@novinbalkon.com

نوین بالکن البرز طراحی ساخت و نصب شیشه بالکن های ریلی

آخرین مقالات

نصب بالکن شیشه ای
نصب بالکن شیشه ای سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
بالکن شیشه ای قیمت
بالکن شیشه ای قیمت دوشنبه 27 فروردین 1403
شیشه سکوریت بالکن
شیشه سکوریت بالکن یکشنبه 12 شهریور 1402
انواع شیشه بالکن
انواع شیشه بالکن سه شنبه 24 مرداد 1402
بالکن شیشه ای تاشو
بالکن شیشه ای تاشو سه شنبه 27 تیر 1402
پوشش بالکن با شیشه سکوریت
پوشش بالکن با شیشه سکوریت چهارشنبه 14 تیر 1402
شیشه بالکن ریلی تاشو
شیشه بالکن ریلی تاشو یکشنبه 4 تیر 1402
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402
آلاچیق شیشه ای
آلاچیق شیشه ای یکشنبه 7 شهریور 1400
شیشه بالکن ریلی
شیشه بالکن ریلی دوشنبه 1 شهریور 1400

تحلیل تمام مزیت ها و معایب بالکن شیشه ای

یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 (0) بازدید :1383
تحلیل تمام مزیت ها و معایب بالکن شیشه ای

قصد ما از نوشتن این مطلب این است : مزایا و معایب بالکن شیشه ای را بادقت بررسی کرده و ببینیم کدام نوع بالکن شیشه ای برای محیط بالکن و زندگی شما مناسب تر است - به عبارت ساده تر : بالکن شیشه ای به اندازی مزایا دارد که معایب و شبهات احتمالی اصلا به چشم نمی آید . - این نکته را بخاطر بسپارید که میتوانید با خاطر آسوده و فراخ بال ، نصب انواع شیشه بالکن را به گروه نوین بالکن البرز ارجاع دهید . ما در گروه نوین بالکن البرز استانداردی مخصوص به خود داریم که باعث رضایت خاطر مشتریان در 15 سال گذشته و ارائه محصولی با کیفیت و با گارانتی نوین بالکن البرز بوده است .

تحلیل تمام مزیت ها و معایب بالکن شیشه ای



می‌خواهید مزایا و معایب بالکن شیشه ای را ارزیابی کنید؟

 لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه بمانید.

 شیشه بالکن که به صورتی باورنکردنی در طراحی نمای خانه‌ها و آپارتمان‌های نوساز در حال بکارگیری است ، مثل هر محصول دیگری در زمینه‌ی طراحی و ساخت ، مزایایی فروان و البته معایبی هم دارد.

 قصد ما از نوشتن این مطلب این است  :

مزایا و معایب بالکن شیشه ای را بادقت بررسی کرده و ببینیم کدام نوع بالکن شیشه ای برای محیط بالکن و زندگی شما مناسب تر است

مزایا و معایب بالکن شیشه ای تاشو

همان طور که مشخص است، نصب شیشه بالکن ریلی یکی از بهترین راه های پوشاندن بالکن است.

 اکنون به شکلی کامل به بررسی مزایا و معایب شیشه تاشو خواهیم پرداخت و همه زوایای این موضوع را با جزئیات و دقت کامل بررسی خواهیم کرد تا شما با توجه به نوع احتیاج، طبق سلایق و شرایط محیط و محل زندگی خودتان بتوانید به بهترین تصمیم را جهت استفاده از شیشه بالکن ریلی تاشو برسید.

معایب شیشه بالکن تاشو

ما علاوه بر بررسی معایب بالکن شیشه ای جمع شو، یکسری راه کار را نیز جهت مرتفع شدن این معایب خدمتتان ارائه خواهیم کرد ، تا خدمتتان ثابت شود که می توان با یک نصب و کار اصولی بدون نگرانی از معایب شیشه تاشو از مزایای شیشه سکوریت جمع شو بهره گرفت.

شکستن شیشه :

مهم ترین و بزرگترین معضل و دغدغه استفاده از بالکن‌های شیشه‌ای، شکنندگی شیشه ها  است.

البته با بکارگیری شیشه سکوریت یا شیشه سکوریت لمینت که در مقابل ضربات مقاومت خیلی بالایی دارند، نگرانی شما تقریبا به صفر می رسد.

    شیشه سکوریت  با یک نوع تکنولوژی تولید می‌شود که حتی دراثر شکستن، به تکه‌های کوچک،غیر برنده و کم خطری تبدیل خواهد شد و احتمال وقوع آسیب دیدگی بسیار بی خطر هستند.

هزینه شیشه تاشو :

اگر چه استفاده از بالکن شیشه‌ای هزینه ای نسبتا بالاتری در مقایسه با بالکن‌های سنتی دارد.

ولی، با در نظر گرفتن مزیت هایی مثل: بهبود ارزش ملک و نمای بالکن ، هزینه تولید و نصب شیشه بالکن ریلی می تواند نوعی سرمایه گذاری بلند مدت جهت بالاتر بردن ارزش بنا تلقی شود . 

ترس از حفظ حریم بالکن :

یکی دیگر از نگرانی‌ها در مورد بالکن‌های شیشه‌ای، خصوصا در برای مناطق شلوغ، حفظ حریم شخصی است.

استفاده از شیشه‌های مات و یا شیشه‌های سند بلاست ، شیشه های دودی و ... ، می‌تواند حریم خصوصی را بدون احتیاج به چشم‌ پوشیدن از مناظر بیرونی حفظ کند.

امنیت شیشه بالکن :

 بعضی از افراد نگران این هستند که بالکن‌های شیشه‌ای امنیتی کمتر نسبت به نرده فلزی یا سایر پوشش های محافظ بالکن دارند.

بهره گیری از قفل‌های امنیتی (قفل کمری) و شیشه‌های مقاوم سکوریت در مقابل سارقین، می‌تواند امنیت شیشه تاشو را به خوبی تضمین کند.

محدودیت اجرای شیشه بالکن :

در پاره ای از موارد، نصب شیشه تاشو  در ساختمان شاید به جهت یکسری محدودیت ها در بافت ساختمانی یا برخی مقررات شهری، چالش ساز شود.

 راه حل :  دریافت مشاوره حضوری در محل و اندازه برداری دقیق توسط کارشناسان مجرب نوین بالکن البرز، می تواند این موانع را بطرف کرده و امکان نصب بالکن شیشه‌ای را با توجه مقررات و چارچوب های معمول فراهم کند.

با رعایت کردن و عمل به این راه کارها، می‌توانیم مزایای شیشه بالکن را به حداکثر برسانیم

به عبارت ساده تر : بالکن شیشه ای به اندازی مزایا دارد که معایب و شبهات احتمالی اصلا به چشم نمی آید .

مزایای شیشه بالکن ریلی

بالکن شیشه ای یکی از بهترین و محبوب ترین انتخاب ها برای ساختمان‌ها وبالکن های منازل مدرن، مزایای بسیار متعدد را ارائه می کند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

افزایش نور طبیعی بالکن :

از بزرگترین و مهم ترین مزیت های بالکن شیشه ای، افزایش نور طبیعی درمحیط  و  فضاهای داخلی است.

شیشه سکوریت تاشو امکان عبور کردن نور با کیفیت را فراهم می سازد؛ این مهم نه تنها فضا را روشن‌تر ودلنشین تر می‌کند، بلکه باعث بهبود روحیه و افزایش  کابری از محیط بالکن هم می شود.

نوراستاندارد و طبیعی  کمک به کاهش مصرف انرژی و بهبود بینایی است ، زیرا نیاز به استفاده از نورهای مصنوعی و تشعشات زیان بار آنها را کاهش می‌دهد.

پیشگیری سقوط از بالکن :

 مورد دیگر از مزایای مشخص بالکن‌های شیشه‌ای، جلوگیری از سقوط افراد، اشیا ، کودکان ، حیوانات خانگی و ... از محیط بالکن است.

 با استفاده از شیشه بالکن، یک سطح محافظتی ایجاد می‌شود که از خطر سقوط افراد، به ویژه کودکان و حیوانات خانگی، به طور مؤثری جلوگیری می‌کند.

بهبود چشم‌انداز بالکن و تراس :

بالکن شیشه‌ای ، نما و چشم‌انداز بی نظیر و 180 درجه ای از محیط بیرون ارائه می‌کند.

 این مزیت، به خصوص در ساختمان‌هایی که مناظر زیبایی از طبیعت، شهر یا دریا دارند ( پنت هاوس)، بسیار ارزشمند و با اهمیت است.

یک چشم انداز 180 درجه ای و باز می‌تواند حس آزادی بیشتری به ساکنین ساختمان انتقال دهد و ارتباط نزدیک‌تری با محیط بیرونی برقرار نماید.

افزایش مساحت قابل استفاده در بالکن :

 بالکن‌های شیشه‌ای تاشو این توانایی را دارند که مساحت فضای قابل استفاده را در بالکن و تراس منازل شما افزایش داده و همچنین امکان استفاده از فضای اطراف بالکن را برای عزیزان شما فراهم نماید.

 با ایجاد پوششی برای محافظت از بالکن شما در برابر عوامل جوی مثل: باد و بوران، باران وبرف یا تگرگ، فضای داخل بالکن به آسانی در تمام اوقات سال قابل استفاده نمایند.

 این مهم می تواند ، ویژه در مناطقی که دارای شرایط سخت جوی و  آب و هوای متغیر هستند، مزیتی بسیار بزرگ محسوب ‌شود.

صرفه جویی در مصرف انرژی و عایق بندی محیط :

 بالکن‌های شیشه‌ای ریلی قادر هستند به عنوان یک نوع لایه عایق بکارگرفته شوند و از هدر رفت حرارت در زمستان و ورود گرما به داخل در تابستان جلوگیری به عمل آورند.

که این عمل خود به تنهایی باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود و به کاهش بهای مصرف سیستم های حرارتی و برودتی منجر می شود کمک کرده و می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی ساختمان شود.

افزایش امنیت بالکن :

بالکن‌های شیشه‌ای امنیت منازل  را افزایش می دهند ، به  خصوص وقتی که از شیشه‌های مقاوم در برابر ضربه موسوم به شیشه سکوریت یا همان شیشه ایمنی  در ساخت بالکن شیشه ای استفاده شود.

 این نوع  از شیشه ها در مقابل  ورود غیرمجاز، مقاومت بیشتری  نسبت به شیشه های معمولی دارند و در صورت شکست در برابر هر نوع عامل ، صدایی تولید می کنند که به راحتی قابل شنیدن است که باعث افزایش حس امنیت  برای ساکنین ملک می شود.

عایق صدا :

عایق بندی در مقابل صدا یکی دیگر از مزایای برجسته شیشه ریلی متحرک است .

بهره گیری از شیشه های سکوریت یا سکوریت لمینت ساختار بالکن‌های شیشه‌ای تاشو به طرز قابل توجه از ورود اصوات مزاحم و آلودگی صوتی به درون  فضای خانه و بالکن  شما جلوگیری می‌کند.

این یک ویژگی خود به تنهایی، محیطی آرام و بی سر و صدای را برای ساکنین خانه ایجاد می کند.

ارزش افزوده ملک و نمای فوق العاده :

خلاصه که ، بالکن‌های شیشه‌ای زیبایی و نمایی منحصر بفرد به ساختمان شما  می دهد.

شیشه تاشو نمای بیرونی ساختمان را مدرن‌تر، جذاب‌تر و امروزی تر می کند و ارزش بنا را افزایش می دهد.

این جلوه و زیبایی فوق العاده موجب ارزش افزوده ملک، به خصوص  زمان خرید و فروش یا اجاره بنا، به تنهایی یک مزیت رقابتی است .

استفاده از انواع مختلف شیشه بالکن یک  نوع سرمایه‌گذاری مطمئن و هوشمندانه جهت بهبود بخشیدن به کیفیت زندگی مأمن خود و خانواده است .

این انتخاب تنیجه ، ترکیبی ازنوآوری و زیبایی، آرامش و راحتی  و بهره وری است که باعث بالا رفتن استاندارد های رفاهی شما خواهد شد .

این نکته را بخاطر بسپارید که میتوانید با خاطر آسوده و فراخ بال ، نصب انواع شیشه بالکن را به گروه نوین بالکن البرز ارجاع دهید .

ما در گروه نوین بالکن البرز استانداردی مخصوص به خود داریم که باعث رضایت خاطر مشتریان در 15  سال گذشته و ارائه محصولی با کیفیت و با گارانتی نوین بالکن البرز  بوده است .

 جهت دریافت هرگونه مشاوره و پاسخ به سوالات  در مورد نصب شیشه بالکن،  همواره می‌توانید با کارشناسان ما در گروه نوین بالکن البرز تماس حاصل فرمایید .

کلام آخر

در این مطلب سعی شده، با دقت تمام مزایا و معایب بالکن شیشه ای مورد بررسی قرار گیرد، اما تصمیم نهایی در مورد انتخاب و عدم انتخاب شیشه تاشو ریلی بالکن، به خود شما بستگی دارد.

 اگر پس از ارزیابی دقیق و بررسی تمام جوانب در مورد پوشش بالکن خود ، به این نتیجه دست یافتید که نصب بالکن شیشه‌ای بهترین انتخاب جهت محافظت از بالکن شماست، ما در گروه نوین بالکن البرز آماده هستیم که با ارائه دادن بهترین خدمات نصب بالکن شیشه‌ای با کیفیت و در اختیار قرار دادن سالها تجربه در زمینه طراحی ، ساخت ، نصب و اجرای شیشه بالکن، بالکن و تراس منزل شما را به فضایی  دلپذیرتر و چهار فصل تبدیل کنیم.

از این که وقت خود را به مطالعه این مطلب اختصاص دادین کمال تشکر را داریم و چناچه هرسوالی در مورد شیشه بالکن ریلی در ذهن دارید با ما تماس بگیرید یا سایر مقالات ما را نیز مطالعه بفرمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نظر شما: