• 026-34682602
  • info@novinbalkon.com

نوین بالکن البرز طراحی ساخت و نصب شیشه بالکن های ریلی

شیشه سکوریت بالکن

یکشنبه 12 شهریور 1402 (0) بازدید :254

قیمت بالکن شیشه ای

فاکتورهای زیادی تعیین کننده ی قیمت بالکن شیشه ای هستند. مثلا هر چقدر متراژ بالکن ما بیشتر باشد طبعا مقدار شیشه ای که برای بالکن نیاز است بیشتر می شود همچنین مقدار یراق آلاتی که برای اجرای بالکن شیشه ای به مصرف می شود افزایش پیدا خواهد کرد.

باید توجه داشته باشید کیفیت و نوع یراق و پروفیل مصرفی در سیستم شیشه بالکن  هم در تعیین قیمت مهم است. موارد دیگری مانند نوع شیشه ها ، قطر و ضخامت و مدل بالکن شیشه ای هم بر قیمت تمام شده اثر می گذارد .

 

 


در این قسمت از مطلب موارد دیگری که بر قیمت شیشه بالکن ریلی اثر گذار است را با هم مرورو خواهیم کرد :

 

شیشه بالکن ریلی عمدتا به منظور پوشش دهی و محافظت بالکن و نمای تراس بوده و پرکاربرد ترین محصولات گروه نوین بالکن البرز می باشد .

سیستم شیشه بالکن ریلی با یراق آلات استاندارد با شیشه 8 میل سکوریت و نشکن با خدمات اجرایی ونصب و گارانتی

انجام پروژه در تمام نقاط ایران

جهت مشاوره قیمت و سفارش محصولات با واحد سفارشات نوین بالکن البرز در تماس باشید.

شما برای تماس فوری با کارشناسان فروش نوین بالکن البرز همواره می توانید از طریق آیتم های موجود در سایت استفاده بفرمایید .

لازم به ذکر است که لیست قیمت هایی که ارائه می شود بر اساس شیشه استاندارد سفید 8 میل با رنگ سفید است.

 

مجموعه نوین بالکن البرز ،  بالکن های شیشه ای را در مدل هایی مانند :  مشکی ، سفید ،نقره ای ، شامپاینی ،  طرح چوب ، نقره ای  ... و ارائه  می دهد .

قیمت هایی که به شما عزیزان از طرف کارشناسان نوین بالکن البرز ارائه می دهد طبیعتا برای سیستم هایی با  طرح نقره ای ، طرح چوب ، طرح مشکی ، طرح شامپاینی و ...  تفاوت دارد.

 


قیمت شیشه تاشو بالکن

می توان اینگونه بیان کرد که  شیشه تاشو بالکن ،به عنوان یکی از مدرن‌ترین نوع های  شیشه‌های بالکن شناخته می شود. و به سبب نماسازی زیبا  و قیمت متناسب، به اصلی‌ترین گزینه  اجرایی برای متقاضیان شیشه بالکن مبدل شده است .  در واقع می توان این نتیجه  را گرفت که  تعداد تقاضا جهت شیشه تاشو بالکن نسبت به عرضه  دیگر انواع شیشه‌ ، بیشتر است افزایش  منطقی قیمت شیشه تراس متحرک همین مورد می باشد .

صد البته با وجود این قیمت هم، می‌توان گفت تفاوت قیمت شیشه تاشو بالکن در مقابل کاربرد و مزایایی که سیستم شیشه ریلی متحرک دارد، قابل چشم پوشی و مقرون بصرفه است که باعث شده سیستم شیشه سکوریت ریلی ارزش خرید بالایی داشته باشد. اصلی ترین مزیت  شیشه‌های تاشو بالکن می شود مواردی را مثل  مقاومت بسیار بالا در مقابل  ورود آلودگی‌هایی مثل  و گرد و غبار، افزایش ایمنی، ساخت فضایی آرام، نورگیر بودن مناسب در ساعات روز، عایق صوتی ، عایق دما  و …  میتوان نام برد .

 


قیمت بالکن شیشه ای

همانطور که قبلا بیان شد، موارد زیادی وجود دارد که می‌توانند به شکل مستقیم،  روی قیمت سیستم شیشه بالکن اثر گذار است. که این نوع موارد می‌تواند بر روی قیمت شیشه تاشو بالکن اثر بخش باشد.

به همین علت نمی توان، بدون در نظر گرفتن ابعاد ، نوع سیستم و توضیحات تکمیلی به مشتری قیمت دقیق ارائه داد؛ و البته مواردی مثل  نوسانات قیمت بازار هم باعث تغییر در قیمت می شود. پیشنهاد ما این است که اگر قصد استعلام گرفتن قیمت شیشه‌های بالکن را دارید، با تیم فروش گروه نوین بالکن البرز مشورت کنید .

 









قیمت شیشه بالکن

نوین بالکن البرز با داشتن 14 سال سابقه درخشان  در ساخت و تولید محصولات شیشه ای سکوریت و به خصوص شیشه بالکن ریلی در سراسر کشور ، بر روند تولید و نصب شیشه بالکن ریلی بسیار حساس بوده است . و همواره سعی بر ارائه  با کیفیت ترین شیشه سکوریت برای بالکن را در ساختمان شما دارد. و با داشت تیم نصاب حرفه ای شیشه ها با دقتی بالا و تجربه مثال زدنی چندین ساله در زمینه شیشه سکوریت، کار را دقیق انجام داده  و ه نحوه احسن عایق بندی می کند.

 


قیمت بالکن شیشه ای

متوجه شدیم  انواع مختلف شیشه‌ بالکن در بازار وجود دارد، که خود این مورد هم از عوامل اصلی تعیین قیمت شیشه تراس است. در ادامه این مطلب، یکسری از عوامل موثر بر قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو مورد بررسی قرار می دهیم :

 


قیمت شیشه ریلی بالکن

شیشه بالکن ریلی به خاطر داشتن  زیبایی و نمای منحصربفرد که به بنا می‌دهد، موجب شده تقاضاهای زیاد جهت خرید و نصب داشته باشد. به همین خاطر، بهتر است که حتما موارد مربوط به قیمت شیشه بالکن ریلی آشنا باشید.

 

برای مشاوره و استعلام  قیمت با واحد سفارش نوین بالکن البرز تماس بگیرید.





قیمت بالکن شیشه ای

شیشه ریلی بالکن مزیت های بسیاری دارند و مهم‌ترین آن را می‌توان امنیت فوق العاده بالا، زیبایی ونماسازی منحصربه فرد، سهولت نصب و استفاده راحت، نظافت آسان و … نام برد . به تمام این موارد قیمت متناسب و کاربرد بیشتر نسبت به انواع دیگرشیشه‌های بالکن را اضافه کنید. به عبارت دیگر بیشتر متخصصین  حوزه تولید و فروش شیشه‌های بالکن، زمانی که صحبتی راجع به  قیمت پنجره ریلی بالکن می‌شود، به عنوان یک شیشه بالکن مقرون بصرفه و کارآمد از آن یاد می کنند .

موارد زیادی مستقیما روی قیمت شیشه ریلی بالکن اثر گذار است  که  از مهم‌ترین آن  می‌توان ،ابعاد و لوازم جانبی و اکسسوری و ... را نام برد؛ چناتنچه تمایل به استعلام قیمت شیشه ریلی بالکن دارید، پیشنهاد ما این است که  که با قسمت فروش نوین بالکن البرز تماس بگیرید.

 

 

 


قیمت سقف شیشه ای بالکن

سقف‌ه شیشه ای بالکن  از آن دسته  مواردی است که می‌تواند زیبایی فضای داخل را به صورت چشم گیری دوچندان کند . درواقع ظاهری زیبا و لاکچری به سازه می‌دهد. این شیشه‌ها در انواع و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شود که هر کدام از آنها هم کاربردهای متفاوتی داشته که در نهایت بر روی قیمت شیشه بالکن هم تاثیرات مستقیمی می‌گذارد.

 

شما عزیران همواره می توانید برای مشاوره و قیمت شیشه بالکن با نوین بالکن البرز در تماس باشید.

ویژگی‌ این شیشه‌های بالکن به اندازه ای ارزشمند است با نصب شیشه بالکن، می‌توانید ارزش ملک را هم افزایش بدهید. اگر قصد استعلام قیمت سقف شیشه ای بالکن را دارید، با بخش فروش نوین بالکن البرز تماس بگیرید تا اطلاعات لازم و پیش نیاز، در اختیار شما قرار گیرد.

 


قیمت سقف بالکن شیشه ای

 

قیمت بالکن شیشه ای

 

موارد تاثر گذار روی قیمت بالکن شیشه ای

نیاز به آهنگری و جوشکاری

درز گیری تراز نبودن کف و سقف محل نصب

بالاتر بودن ارتفاع کار از ارتفاع استاندارد بالکن

درخواست آپشن هایی مانند ، سند بلاست ، شیشه برنزی ، قفل کمری ، دستگیره فرودگاهی و ..... .


بالکن شیشه ای چیست؟

بالکن شیشه ای یعنی :  بالکنی که با شیشه پوشیده شده است. این شیشه ها برای جلوگیری و ممانعت  ورود : صدا ، رطوبت ، باد، باران ، گرد و غبار و … در قسمت های  روباز بالکن  مورد استفاده قرار می گیرند.  این شیشه که در بالکن قرار می گیرد باید حتما مقاوم و عایق باشد تا در مواجه با شرایط جوی گوناگون از مقاوم بوده و راحتی نشکند. شکسته شدن شیشه ها ی معمولی و تکه های برنده آن برای ااشخاص حاضر در بالکن خطرناک  است و منجر به آسیب دیدگی می شود.

این در حالی است که شیشه سکوریت ریلی حتی در صورت شکستن هم بی خطر بوده و به شکل پودر شیشه در فاصلی کمی فرو می ریزد که  این مزیت باعث امنیت بالا و  بسیار برای خانواده ها ، اشخاصی که سالمندان و کودکان یا حتی حیوانات خانگی دارند مسئله بسیار مهمی است!

زیبایی بالکن شیشه ای نسبت به پنجره معمولی  و دوجداره در به کار گیری و نصب بالکن شیشه ای اثرگذار است. مزیت هایی که انواع مختلف بالکن شیشه ای  به پنجره  های معمولی دارد اشخاص را به استفاده از شیشه بالکن تاشو مجاب کرده است.

 

تصور کنید بالکن ما کمی  زاویه دار یا گرد باشد؛ نمی توان از پنجره برای بالکن استفاده کرد و می بایست از شیشه خم جهت  پوشاندن بالکن استفاده کرد که مستلزم استفاده از شیشه بالکنی است.

 



قیمت بالکن شیشه ای

 



انواع بالکن شیشه ای

شیشه بالکن نرده ای:

این شیشه بالکن به شکل محافظ عمل می کند. یک نوع نرده برای بالکن است.  برای محافظت از سقوط از ارتفاع، از تلفیق شیشه بسیار مقاوم و نرده استفاده می شود.

 

بالکن شیشه ای فریم لس:

 شیشه بالکن بدون قاب یا همان  فریم لس ، شیشه بالکنی بدون قاب است که از پروفیل یا اتصالات در آن استفاده نشده.

 

بالکن شیشه ای ریلی:

فضای اندکی نسبت به دیگر مدل های شیشه بالکن می گیرد. با نصب یک ریل ثابت ، لت های شیشه روی آن حرکت کرده و باز و بسته می شود. تمیز کردن این مدل از شیشه بالکن بسیار راحت و آسان است.

 

بالکن شیشه ای تاشو:

 این شیشه بالکنی، شبیه به پنجره های آکاردئونی است که در زمان  نیاز می توان آن ها را به یک طرف جمع و دوباره باز کرد.

 

بالکن شیشه ای گرد یا خمیده:

این شیشه ها نمونه هایی امروزی و مدرن هستند که بسیار مورد استفاده خانه های لوکس، پنت هاوس  ، ویلا ، فروشگاه ها و یا هتل ها هستند.  ابتدا محل را برای نصب شیشه خم اندازه یرداری می کنند سپس از شیشه سکوریت برای پوشش دهی استفاده میکنند به همراه یراق آلات مورد نیاز !

 


برخی مزایای بالکن شیشه ای

عایق سرما، گرد و غبار و آلودگی

جلوگیری از هدر رفتن انرژی

مناسب برای انواع بالکن با زوایای مختلف

افزایش ایمنی سازه

کم جا بودن

جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل سازه

قابلیت کاستومایز کردن و شخصی سازی مناسب با سلیقه مشتری

قابل پیاده سازی در رنگ ها و طرح های مختلف

استفاده از شیشه سکوریت نشکن و امنیت و مقاومت بالا

 


برخی نکات مهم خرید بالکن شیشه ای

ابعاد بالکن را دقیقا اندازه گیری کنید.

از شیشه های مقاوم مثل شیشه سکوریت یا شیشه سکوریت لمینت استفاده نمایید.

در مورد انواع و اقسام  بالکن شیشه ای  تحقیق و حتی میتوانید از مشاوران نوین بالکن البرز راهنمایی بخواهید و مناسب با نیاز خود مدل شیشه بالکن را انتخاب کنید.

از بابت رنگ شیشه در بالکن محدودیت زیادی وجود ندارد شیشه را متناسب با دکوراسیون خود یا سلیقه  خودتان انتخاب کنید.

از یک برند معتبر یا با تجربه درخواست کنید تا اجرای بالکن شیشه ای را بر عهده بگیرند.


خدمات گروه نوین بالکن البرز شامل این موارد است :

امکان انجام پروژه در تمامی نقاط کشور

تضمین کیفیت خدمات و شیشه

گارانتی شیشه سیستم شیشه ریلی متحرک اجرایی

طراحی و اندازه برداری ابعاد بالکن و  شیشه و یراق آلات مورد نیاز

تولید سیستم ،نصب و اجرای شیشه بالکن

قیمت های ما  بدون هزینه ارسال است و هزینه ارسال با توافق طرفین پروژه انجام خواهد شد.

در خرید عمده قیمت قابل مذاکره می باشد.

زمان تحویل سفارش به دو صورت فوری و عادی می باشد !

اگر محل پروژه نصب شیشه سکوریت فاقد آسانسور و یا امکان استفاده از آسانسور فراهم نباشد ،حمل شیشه به طبقات به عهده خود خریدار است.

قیمت درج شده در فاکتور ،کاملا دقیق بوده و بعد از اندازه برداری صحیح و برآورد های اصولی انجام می شود.

 


کلام  آخر

اجرای بالکن شیشه ای نیازمند  تخریب بالکن شما نیست، بلکه به شکل  عمدتا روکار نصب می شود. پیشنهاد می کنیم  پیش از خرید حتما به طور کامل تحقیق و بهترین مرکز را برای سفارش کار خود انتخاب نمایید شما عزیزان همواره می توایند برای مشاوره و برآورد قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

گروه نوین بالکن البرز به یک مجموعه  معتبر در زمینه  طراحی ، تولید ، نصب ، اجرا و فروش محصولات شیشه ای از مانند شیشه سکوریت بالکن، به شما مشاوره ارائه خواهد داد تا بهترین انتخاب را در خرید شیشه سکوریت بالکن داشته باشید. می توانید پیش از خرید نمونه کار های ما در وب سایت نوین بالکن و سایر پلنفرم های ما استفاده دیدن فرمایید و پس از اطمینان از حسن انجام کار ، اقدام به تماس ، مشاوره و ثبت سفارش کنید.

 

کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و از سراسر ایران از خدمات مجموعه نوین بالکن البرز بهرمند شوید.

 

 

نظر شما:

آخرین مقالات

بالکن شیشه ای قیمت
بالکن شیشه ای قیمت دوشنبه 27 فروردین 1403
شیشه سکوریت بالکن
شیشه سکوریت بالکن یکشنبه 12 شهریور 1402
انواع شیشه بالکن
انواع شیشه بالکن سه شنبه 24 مرداد 1402
بالکن شیشه ای تاشو
بالکن شیشه ای تاشو سه شنبه 27 تیر 1402
پوشش بالکن با شیشه سکوریت
پوشش بالکن با شیشه سکوریت چهارشنبه 14 تیر 1402
شیشه بالکن ریلی تاشو
شیشه بالکن ریلی تاشو یکشنبه 4 تیر 1402
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402
آلاچیق شیشه ای
آلاچیق شیشه ای یکشنبه 7 شهریور 1400
شیشه بالکن ریلی
شیشه بالکن ریلی دوشنبه 1 شهریور 1400