• 026-34682602
  • info@novinbalkon.com

نوین بالکن البرز طراحی ساخت و نصب شیشه بالکن های ریلی

شیشه بالکن- اجرای بهترین شیشه ریلی تاشو برای بالکن

سه شنبه 17 بهمن 1402 (0) بازدید :387

در این مقاله در مورد شیشه بالکن با موارد زیر آشنا می شوید: 1.شیشه بالکن ریلی 2.قیمت بالکن شیشه ای 3.اجرای شیشه بالکن 4.بالکن شیشه ای متحرک 5.تراس شیشه ای 6.شیشه تاشو جمع شو

 

 

در این مقاله در مورد شیشه بالکن  با موارد زیر آشنا می شوید:

 

شیشه بالکن ریلی

قیمت بالکن شیشه ای

اجرای شیشه بالکن

بالکن شیشه ای متحرک

تراس شیشه ای

شیشه تاشو جمع شو

 

عامل های زیر قیمت شیشه بالکن  را مشخص خواهد کرد:

با توجه کردن  به ویژگی  و کاربردهای سیستم ریلی تاشو که در این مطلب به آن  خواهیم پرداخت، امروز دیگر این محصول شیشه ای ریلی بسیار مورد توجه  و استفاده اغلب مردم قرار گرفته و افراد زیادی جهت  ساخت یا پوشش  آلاچیق، ، بالکن ،تراس ، اتاقک شیشه ای و .... .

در نقاط مختلف کشور سیستم شیشه متحرک را مورد استفاده قرار می دهند . با در نظر گرفتن فراگیر شدن و تعداد بالای  تقاضا برای این محصول کمپانی هایی با متریال مختلف اقدام به اجرای سیستم شیشه بالکنی نموده اند . ما در این مطلب شما را با برخی از ویژگی ها، مزایا و کاربرد های این سیستم شیشه متحرک آشنا می کنیم تا پس از سنجش  تمام جوانب ، و بهترین نوع سیستم را برای خرید انتخاب و حداکثر رضایت را داشته باشید .

 

نخستین گام برای انجام این نوع کار، محاسبه دقیق ابعاد کار توسط کارشناسان گروه نوین بالکن البرز می باشد. ما در این قسمت پس  از اندازه گیری دقیق محل مورد نظر، مرحله کارشناسی قیمت ، نقشه برداری کار توسط کارشناس نقشه کشی نوین بالکن  انجام خواهیم داد.

برای تولید شیشه ها ی بالکن از باکیفیت ترین متریال ایرانی و ترک  جهت رضایت یشتر شما مشتریان عزیز استفاده می شود !


پروفیل های آلومنیومی بکار رفته در سیستم شیشه ریلی از نوع بسیار مقاوم و بادوام است ، که در بخش مونتاژ فریم های شیشه بالکن با دقتی فوق العاده بالا اقدام به برش و مونتاژ می گردد.

 در قسمت بسته بندی شیشه  و فریم  تولید شده بسته بندی شده ، به وسیله  تیم باربری به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

اجرای و نصب توسط تیم زبده و کاربلد گروه نوین بالکن البرز انجام می شود. کارشناسان ما در روز چندین و چند پروژه اجرا کرده و تسلط کاملی برای انجام  انواع  پروژه های شیشه بالکن  دارند .


پروژه های انجام شده توسط گروه نوین بالکن البرز عمدتا بدون نقص بوده و رضایت کامل کارفرما را برآورده می کند . البته  در صورت داشتن هر گونه ایراد بعد از اتمام نصب، تیم خدمات پس از فروش نوین بالکن  سریعا رسیدگی کرده و ایرادات را برطرف خواهد نمود.

 

 


ویژگی شیشه بالکن های گروه نوین بالکن البرز

اجرا در ابعاد و زاویه های مختلف مانند صاف ، گرد ، زاویه دار و ...

قابلیت اجرا بر هرنوع سازه و محوطه روباز و بسته ای مانند بالکن ، آلاچیق ، استخر و ...

 توانایی اجرا سیستم شیشه بالکنی با هر متراژی

به روز ترین و کارامد ترین روش طراحی ، اجرا و نصب سیستم شیشه بالکن

با در دست داشتن تجهیزاتی بروز،  مدت زمان اجرا و تحویل سیستم شیشه بالکن ریلی را به حداقل  ممکن رسانده ایم و مشتریان محترم نوین بالکن البرز نیازی ندارند که برای طراحی ، تولید، نصب و  اجرای شیشه های بالکن زمان زیادی منتظر باشند.

یراق آلاتی که استفاده می شود، اثر زیادی بر عملکرد صحیح سیستم شیشه ریلی متحرک ، دوام و ضمانت کیفیت سیستم شیشه آکاردئونی دارند. نوین بالکن البرز همیشه در تلاش بوده  با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال ، مطمئن ترین سرویس و خدمات پس از فروش را در بین تمامی برند های موجود داشته باشند.

 


عملکرد بالکن شیشه ای

در زمان های قدیم  بالکن منازل نقاط بلا استفاده محسوب می شد و از آن  به عنوان انباری  یا گذاشتن بند رخت جهت پهن کردن لباس و... استفاده می شد، ما امروز بالکن ها به بخشی مهم از خانه تبدیل کرده ایم  که شما می توانید در آن کتاب بخوانید، استراحت کنید، دورهمی بگیرید ، از فضای بیرونی لذت ببرید یا اوقات فراغت خود را با یک نوشیدنی سرد یا گرم در بالکن سپری کنید.

 

بهره برداری از مزیت های  این نوع بالکن به وسیله  نصب شیشه های تاشو که به آن شیشه بالکنی یا جام بالکن نیز خوانده میشود میسر می گردد. در این سیستم شیشه بالکنی با توجه متراژ و یکسری فاکتورها شیشه ها  معمولا بین 40 تا 60 سانتی‌متر به شکل استاندارد تقسیم بندی می شود که به هر کدام  از این شیشه ها  لت گفته می شود ، هر لت از بالا و پایین با پروفیل ویراق مورد استفاده مچ و هماهنگ شده و  مونتاژ می گردد و بعد از آن  داخل ریل که روی سقف و کف نصب نصب شده  قرار خواهد گرفت.

انجام اینکار به حرف راحت است اما نیازمند تجربه ، دقت و آموزش اصولی دارد و بهتر است آن را به کارشناسان نصب نوین بالکن البرز واگذار کنید .

لت شیشه روی ریل حرکت میکند و با توجه به جهت باز و بسته شدن در راست یا چپ ریل آرام می گردد و امکان چهار فصل شدن محیط را فراهم می آورد.

 

 


انتخاب بالکن شیشه ای

تراس قسمتی از خانه است که می توان از آن  به عنوان بهارخواب مورد استفاده قرار می گیرد . با انجام ایده هایی مانند  گذاشتن  میز و صندلی ، ساخت کتابخانه ، نصب  کباب پز ، برگذاری دورهمی و شب نشینی در تراس و ...  بالکن را مبدل به محیطی شاداب و باعث کاربردی شدن هرچه بهتر محیط با شیشه های متحرک تاشو شویم، یکی از دیگر مزایای های شیشه ای کردن تراس جلوگیری از نفوذ  حشرات و گرد غبار ، پردندگان و سرما و گرما  بیرون به داخل ساختمان است.

قبل از آنکه  شیشه تراس  مورد نظر خود را انتخاب کنیم باید یکسری موارد را در نظر بگیریم .

نخست باید  به این نکته اشاره کنیم که انواع و اقسام گوناگون پروفیل آلومینیومی و یراق آلات با طول عمر های مختلفی برای شیشه های تاشو در بازار موجود است ، انتخاب یک برند مطمئن که از بین برند های مختلف  بهترین و با کیفیت ترین متریال داشته باشد ، اولین ، مهم ترین و کلیدی ترین فاکتور و لازم است !

اگر چه که این متریال از نظر ظاهری به هم شبیه هستند اما به مرور زمان ضعف خود را نشان خواهند داد، طبیعتا باید ز مجموعه ای این محصول را تهیه کرد  که رزومه خوبی داشته  باشد و بتواند اطمینان  ما به خود را جلب کنند. اغلب  مجموعه های که به تازگی فعالیت خود را  شروع کرده اند و مدعی نصب سیستم شیشه ریلی متحرک با کیفیت هستند ممکن است  که به خوبی از پس این کار بر نیاید  و با بعد از مدت زمانی ، مشکلات زیادی  برای سیستم شیشه تاشو به وجود بیاورند .

   

شیشه ریلی تاشو عالی ترین انتخاب برای بالکن شیشه ای

اولین مزیت سیستم شیشه ریلی  بهینه سازی فضای بالکن است. شیشه ریلی تاشو زمان  باز شدن فضای زیادی را از محیط شما اشغال نمی کند که این خود یکی دیگر از مزیت های این محصول شیشه ای بالکن  است. شیشه ها به مثل صفحات یک کتاب بسته و به  کنار هم تا می شوند  ما می توانیم خیلی راحت این صفحه ها را باز و بسته کنیم.

شیشه ریلی تاشو بالکن کمترین اصطحکاک ممکن بین اغلب سیستم های شیشه ای را دارد . یراق آلات شیشه بالکن به نوعی باشد  که بتواند بسیار راحت تعمیر و تعویض شود. طراحی بسیار ساده و شیک اما در عین حال مدرن و کاربردی  سیستم شیشه سکوریت متحرک یکی دیگر از ویژگی های این سیستم نسبت باقی گزینه های دیگر برای شیشه بالکن است.

 

در این نوع از سیستم از شیشه تاشو بالکنی اگر ارتفاع کار زیاد  باشد  می توانید  قسمت پایین دهنه بالکن را به صورت محافظ و جان پناه طراحی کنید و شیشه های تاشو را روی کتیبه جان پناه نصب کنیم . عملا با این کار خطر سقوط از بالکن را خصوصا در ارتفاعات و طبقات بالا به حداقل برسانیم و هم از بخش شیشه تاشو استفاده بریم. برای جان پناه حتی می توان از از شیشه های : دودی ، رنگی ، برنزی ، مات ، سندبلاست و یا برچسب استفاده کنیم  که  کار باعث  جلوگیری از احاطه یافتن افراد بیرونی به داخل بالکن امن شما خواهد شد.

 

یکی دیگر از استفاده های شیشه ریلی تاشو : نمایشگاه های ماشین، بالکن های هایپر مارکت و  فروشگاه ها، پاسیو در طبقه همکف جتمع ها  و کافی شاپ ها، رستوران ها، سفره خانه ها و سراهای سنتی است .

 

شما به سادگی می توانید  با استفاده از نسل جدید  شیشه های بالکنی متحرک ،  در فصل زمستان فضای بالکن را به یک محیط زیبا و گرم و در فصل تابستان از هدر رفت انرژی برودتی در مجتمع خود جلوگیری کنید .

 

در این فناوری، شیشه هایی با عرض ، بین ۴۰ تا۶۰ سانتی متر اغلب استفاده می شود. فاصله میان هر لت شیشه را نیز با درزگیرهای پلاستیک یا آلومنیومی (زوار) به انتخاب مشتری پوشش داده می شود،  تا در موقع  بستن شیشه ها، از نفوذ هوای سرد و گرم و گرد و غبار جلوگیری شود.

در تابستان این امکان را دارید تا شیشه بالکن خود را جمع کرده و از فضای بدون شیشه و محیط باز استفاده بفرمایید.

در این سیستم تمامی لت ها به یک سمت یا دوسمت جمع شده و شما می توانید به راحتی از بالکن چهار فصل خود در حالت رو باز استفاده کنید .در کمتر چند دقیقه دوباره می توانید با باز کردن لت های شیشه به راحتی فضای پوشیده و عایق خود را دوباره داشته باشید!

شیشه جمع شونده از جنس شیشه سکوریت است امنیت بالایی دارد . ویژگی اصلی این نوع سیستم شیشه سکوریت  نشکن بودن و مقاومت مطلوب در برابر ضربه است.

شیشه جمع شو امروزه از مدرنترین سیستم های بالکنی در دنیا به شمار می رود.

فاکتور های اثر گذار در کاهش یا افزایش هزینه سیستم های تاشو جمع شو را می توان به صورت زیر نام برد:

یراق آلات

جنس و رنگ شیشه

کیفیت پروفیل

میزان مهارت و تخصص تیم نصب سیستم

 و ... .

حفاظ بالکن شیشه ای

برای شیشه ی بالکن معمولا از شیشه سکوریت هشت  میل استفاده می شود که چندین برابر نسبت به شیشه های معمولی در برابر شکستن مقاومت دارد و تنها در اصابت ضربات بسیار شدید ، می شکند. به عبارت دیگر هر حفاظی که ورود افراد غریبه . سارقان رو حتی برای چند دقیقه به تعویق بیاندازد یا باعث سرو صدا و هشدار شود بسیار موثر و کارآمد خواهد بود .

 

به عبارت دیگر شیشه بالکن برای استفاده به عنوان حفاظ شیشه ای بالکن شاخته نشده بود . و عموما کاربردهای دیگر آن مانند نمای مدرن و شیک ، عایق نسبتا مطلوب ، پوشش چهار فصل محل ، بیشتر باعث ترغیب مشتریان برای استفاده از سیستم شیشه ریلی متحرک بوده است .

اما همین شیشه ها  به دلیل مقاومت بسیار بالا ، بارها و بارها مانع از سرقت شده اند.

و مشتریان را به فکر استفاده از سیستم شیشه ریلی متحرک به عنوان حفاظ انداخته است!

 حفاظ شیشه ای بالکن، علاوه بر زیبایی چشمگیر و جلوگیری از وقوع حوادثسی از این دست  در تمامی محیط ها با جغرافیای متفاوت  قابلیت اجرا شدن را دارا می باشد .

 

 


پنجره بالکن

در سالهای گذشته هیچ نوع پروفیل و یراق آلات خاصی برای پنجره تولید و وارد نمی شد و اغلب از شیشه های دورجداره با زوار و پروفیل هایی پهن و یا به اصطلاحا زمخت برای پوشش بالکن مورد استفاده قرار می گرفت. پنجره بالکن های  تولیدی توسط گروه نوین بالکن البرز با سیستمی به روز است و تمام احتیاجات فعلی و مشکلات سیستم های شیشه بالکن قدیمی را مرتفع ساخته است .  یکی از ویژگی های منحصر به فرد سیستم شیشه تاشو ، دید بسیار وسیع  و عالی آن هنگام بسته بودن لت ها ی شیشه است . که یکی از دغدغه های مهم واصلی پنجره بالکن، محدودیت در مقدار بازشوندگی دهانه بود. پنجره بالکنی  های قدیمی با عرضی بالغ بر چند متر فقط می توانست یک پنجره محدود به عرض حدودی 60 تا 90 سانت ایجاد کند. در پنجره بالکن های سیستم جدید بالکن عرض دهنه به صورت کامل باز می شود و هیج گونه  محدودیتی در مقدار بازشو بودن  به دیده نمی شود .

 

با این پنجره ها می توان در زمستان محیطی گرم  و تابستان  فضای کاملا باز در بالکن منزل یا محل کارمان داشته باشیم.

 

پنجره بالکن به صورت صفحات یک کتاب باز و بسته می گردد. قابل اجرا در حداقل ابعاد و اندازه می باشد و قابلیت نصب در تمامی بناها و سازه ها را دارا می باشد.

 

حال می خواهیم تعدادی از تفاوت های بین پنجره بالکن و پنجره دو جداره با هم بررسی کنیم:

 

همه  لت های پنجره بالکنی تاشو، باز و بسته  شده و کنار میرود  ولی شیشه های 2 جداره این امکان  را ندارند .

شیشه دو جداره فریم های به نسبت  پهن و زمخت را درهرلت شیشه دارند که دید صاحبخانه و فضای بالکن رو به طور چشمگیری محدود می کند.

در پنجره های دو جداره  عموما از شیشه های خام استفاده می شود که ایمنی و استحکام  آن نسبت به شیشه سکوریت بکار رفته در پنجره بالکن تاشو ، بسیار کم و آسیب پذیر است .

لوازم  و یراق آلات مصرفی شیشه بالکن ریلی بسیار کم هزینه تر از شیشه های دو جداره هستند.

 




چهار مرحله  نصب شیشه بالکن

اولین مرحله

انجام زیرسازی محل اجرای سیستم شیشه بالکنی ، در مرحله اول با توجه به نوع  محل ، میزان زاویه ، و ...  برای ایجاد تراز بین دهنه بالا و پایین و افزایش استحکام چارچوب یا به اسطلاح شاسی کشی و آهن کشی نام دارد. که با توجه به نوع پروژه متفاوت بوده و ممکن است یک پروژه به آهن کشی نیاز داشته باشد و پروژه دیگر نیازی به این کار نداشته باشد.

 

دومین مرحله

مرحله دوم اجرا و نصب ریل های  کف و سقف دهنه است. معمولا مراحل نصب شیشه بالکن در راستای یکدیگر هستند یعنی اگر بالا و پایین ریل ها تراژ بدست نیاید شیشه درون ریل بدرستی جا نمیرود یا حرکت شیشه روی ریل به مشکل خواهد خورد .

 

سومین مرحله  

تعیین جهت باز شو سیستم تاشو و حرکت لت های شیشه به شکل کشویی درون ریل ها است.

 

چهارمین و آخرین مرحله

 بعد از قرار دادن تمام شیشه ها یراق آلات و قطعاتی مانند : استاپ ، قفل ، و ... که بر  روی کار نصب می شوند  سیستم آماده استفاده مشتری می شود.



مزایای نصب شیشه بالکن

شیشه بالکنی به یکی از نیازهای زندگی آپارتمان نشینی در کشور  تبدیل شده که  در از میان نکات و مثبت و کاربردی که دارد ، برخی از مهم ترین  و چشم گیرترین های آن را بیان می کنیم .

مهم ترین و نخستین مزیت شیشه بالکن ریلی این است که این محصول  ایمنی بالا و پوشش به نحو احسن محیط است  .

همه ما این نکته را می دانیم که محیط های روباز مشکلات فراوانی مانند نفوذ گرد غبار ، آلودگی صوتی ، هدر رفت انرژی و ... در پی دارد .

در سیستم های قدیمی تر مانند پنجره های یو پی وی سی و دوجداره  نور طبیعی محیط تا حد زیادی گرفته شده ، محیط محصور شده ، قسمت زیادی فضای بالکن همچنان بالا استتفاده باقی می ماند .

اما شیشه بالکن ریلی  بدون ایجاد این معایب و به دلیل

شفافیت شیشه، شیشه بالکنی مانعی برای  ورود نور طبیعی به داخل بالکن نمی شود.

عایق بسیار مناسب جهت  سرما و گرما هستند.

از نفوذ گرد و غبار به داخل بالکن  جلوگیری می کنند.

با ایجاد فضایی دلپذیر و مناسب جهت وقت گذارنی یا نگهداری گل و گیاه و ...از یک محیط پرت و انباری شکل ،  مساحت بنای شما را نیز اضافه می کند .



ساخت بالکن شیشه ای

گروه نوین بالکن البرز پروژه های متعدد و بسیار زیاد  بالکن شیشه ای متحرک را اجرا کرده است . طراحی ، ساخت ، نصب و اجرای شیشه بالکن متحرک به وسیله نوین بالکن البرز با متریال درجه یک و باکیفیت روز  اجرا نموده است که طول عمر و کارایی سیستم شیشه بالکن را به حداکثر خود می رساند .

چنانچه برای ساخت بالکن متحرک از ابزار و یراق  نامرغوب استفاده کنید ممکن است به  شکستن شیشه ها و  عدم باز و بسته شدن راحت و روان بالکن متحرک منجر شود .بنابراین باید دقت کنید که ساخت بالکن متحرک با بهترین نوع شیشه و میراق آلات مربوط صورت بگیرد تا محیط دلپذیر و کارآمدی ایجاد کنید .


جهت ساخت بالکن شیشه ای متحرک به نکات زیر حتما توجه فرمایید. 

ارتفاع و طول بالکن شما چقدر است!

آیا بالکن و محل مورد نظر شما دارای جان پناه یا نرده است؟

داخل بالکن پکیج رادیاتور یا مانند ان وجود دارد؟

آیا باکن شما مسقف است یا نیاز به ساخت سازه فلزی برای سقف دارد؟

 


 

برخی فاکتور های مربوط به شیشه بالکن

 

 

شیشه های مورد استفاده و استاندارد سیستم شیشه بالکن از نوع شیشه های 8 میلی متر که فواید زیر را دارد:

 

شیشه های 8 میل، سکوریت به عنوان شیشه های استاندارد ساختمانی شناخته می شود که  مقاومت بسیار بالایی دارند.

به دلیل داشتن وزن مناسب کمتر مستهلک شده و عمر چرخ ها و سایر یراق آلات سیستم را افزایش می دهد .

جمع و باز شدن بسیار روان و راحت لت های سیستم شیشه ریلی.

قابلیت ضربه پذیری و مقاومت بسیار بالا نسبت به شیشه های معمولی.


سفارش و اجرای شیشه بالکن

در سالهای اخیراشخاص و شرکت های زیادی اقدام به  طراحی و اجرای شیشه های بالکن هستند و عموم آنها سعی  دارند صرفا مشتری را جذب کرده و خدمات دهند. لیکن نکته قابل توجه ! چند درصد از این کارفرمایان و مشتری ها  از خدمات آنها رضایت دارند؟!؟

 

با عبور از این نکته باید خاطر نشان کنم که جلب رضایت شما عزیزان تا به امروز اثرات مثبت زیادی در پیشرفت ما داشته او ما به این باور رسیدیم که رضایت شما در الویت قرار دارد . کارشناسان ما با بررسی و براورد دقیق  صحبت های شما و بازدید از محل  پروژه تمام نیازهای شما را برای اجرای شیشه های بالکنی برآورده می نمایند.

 


سوالات پر تکرار شما

چطور به شرکت های اجرای شیشه بالکن اعتماد کنم؟

با همه  اینترنت شدن بازار هدف آن کلاهبردارانی سعی دارند که از این فرصت استفاده ببرند، میتوانید خیلی راحت کلاهبرداران را از شرکت های بزرگ تشخیص دهید . سعی کنید از محل کار شرکت هایی که قصد همکاری با آنها  را دارید بازدید کنید. شرکت های کلاهبردار اکثرا محلی برای تجمع ندارند. شما می توانید با ورود با سایت ما، تمامی این موارد را بررسی نمایید، ما با افتخار تمامی این موارد شامل راه های ارتباطی ، نمونه کارها ، مطالب و مقالات مانند همین مطلب را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

 

چرا قیمت های شیشه بالکن های ا شرکت ها با هم متفاوت است؟

در نظر گرفتن محصولات انتخابی، خدمات پس از فروش و گارانتی واقعی و تکنسین های نصب و اجرای درست ، قیمت های تمام شده را مشخص می کند ، ما به طور قطع این باور را داریم که قیمت های پایین تر از مجموعه نوین بالکن البرز، سود بیشتری از ما نخواهند داشت  و ما این تفاوت را در کیفیت و رضایت مندی شما عزیزان و انجام پروژه های بعدی جبران خواهیم نمود.

 

شیشه بالکن برای نصب چند روز به طول می کشد؟

تولید شیشه های سکوریت موجود درسیستم شیشه بالکن توسط  گروه نوین بالکن البرز و برون سپاری به معتبرترین برند های موجود شیشه سکوریت در کشور انجام می پذیرد. این شیشه ها در فرآیند مونتاژ با یراق آلات مخصوص شیشه بالکن به وسیله  چسب های پلی اورتان باهم فیکس خواهند شد، خشک شدن این شیشه ها در پروفیل های آلومینیومی مخصوص حداقل 5  تا 6 روز متغییر و با توجه به شرایط آب و هوایی زمان خواهد برد. متسفانه برخی از همکاران این پروسه را با چسب های سیلیکون معمولی یا چسب آکواریوم انجام میدهند که بسیار اشتباه است و بی شک مشکلات زیادی در طول آینده  برای  مشتری عزیز ایجاد می کند.

 


نظر شما:

آخرین مقالات

بالکن شیشه ای قیمت
بالکن شیشه ای قیمت دوشنبه 27 فروردین 1403
شیشه سکوریت بالکن
شیشه سکوریت بالکن یکشنبه 12 شهریور 1402
انواع شیشه بالکن
انواع شیشه بالکن سه شنبه 24 مرداد 1402
بالکن شیشه ای تاشو
بالکن شیشه ای تاشو سه شنبه 27 تیر 1402
پوشش بالکن با شیشه سکوریت
پوشش بالکن با شیشه سکوریت چهارشنبه 14 تیر 1402
شیشه بالکن ریلی تاشو
شیشه بالکن ریلی تاشو یکشنبه 4 تیر 1402
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402
آلاچیق شیشه ای
آلاچیق شیشه ای یکشنبه 7 شهریور 1400
شیشه بالکن ریلی
شیشه بالکن ریلی دوشنبه 1 شهریور 1400