• 026-34682602
  • info@novinbalkon.com

نوین بالکن البرز طراحی ساخت و نصب شیشه بالکن های ریلی

شیشه بالکن- جدیدترین شیشه های تاشو آکاردئونی قیمت عالی

دوشنبه 7 اسفند 1402 (0) بازدید :171

در این مطلب با موارد زیر آشنا می‌شوید: 1. ماهیت شیشه بالکن 2.قیمت شیشه بالکن 3.نحوه و عملکرد شیشه بالکن تاشو جمع شو 4.چگونگی نصب شیشه بالکن 5. موارد مهم در خرید فروش شیشه بالکن

 

یکی از موارد اصلی که عموم مردم زمان اجاره یا خریدن آپارتمان و ملک توجه  زیادی  به آن می‌کنند دارا بودن تراس و بالکن است.

ولی چه اتفاقی رخ میدهد که مردم به نصب شیشه بالکن در این گونه  محل ها ازخود علاقه نشان داده و آن را یکی از ضروریات می دانند.

 

لازم به ذکر است که شیشه بالکن مانع نفوذ آلودگی به بنا می شود . عایق صوتی ایجاد می کند و باعث می شود از اصوات مزاحم و ناهنجار کوچه و خیابان دور باشید و دیگر سرما و گرما و بطور کلی پاییز و زمستان مشکلی در تردد و زیست شمادر بالکن ایجاد نخواهد کرد. چناچه دنبال فضایی خاص و چشمگیر در بالکن و تراس خانه خود هستید باید این نوید را به شما بدهیم  که نصب شیشه بالکن بهترین انتخاب برای شماست. شاید در ابتدا به این فکر کنید که شیشه بالکن ریلی چگونه به این تعداد از نیازهای ما پاسخ مناسب داده! پس تاانهتای این مطلب همراه ما باشید .

 


در این مطلب  با موارد زیر آشنا می‌شوید:

 ماهیت شیشه بالکن

قیمت شیشه بالکن

نحوه و عملکرد شیشه بالکن تاشو جمع شو

چگونگی نصب شیشه بالکن

موارد مهم در خرید فروش شیشه بالکن

 


اولین سوال این است که شیشه بالکن چیست؟

شیشه بالکن یک مزیت نوین در ساختمان است که از شیشه‌های با مقاومت بالا و اصطلاحا شیشه ایمن برای پوشش تراس و بالکن بهره گرفته می شود. این نوع از شیشه‌ها  عموما از جنس شیشه سکوریت هستند که ایمنی و مقاومتی به مراتب  بیشتر در مقابل ضربه دارند. با نصب شیشه بالکن،  مزیت استفاده از کل فضای بالکن برای ساکنین در تمامی اوقات  سال ممکن است و از نظر نما هم بسیار زیبا و لوکس خواهد بود .

 

گروه نوین بالکن البرز با استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی درجه یک ، شیشه‌های سکوریت و  یراق آلات با کیفیت از بهترین برند های موجود در بازار ، حفاظ شیشه‌ای مستحکم و با مقاومت بالا  برای فضاهای بالکن ، آلاچیق ، پوشش استخر و ...  طراحی و ایجاد نماید.  سیستم شیشه ریلی یا  حفاظ شیشه‌ای نه تنها  بالکن را به معنای واقعی کلمه قابل استفاده خواهد کرد بلکه این فضا را بسیار کاربردی و به یکی از نقاط زینت بخش خانه شما مبدل خواهد نمود .

 


اجرای شیشه بالکن گروه نوین بالکن البرز

 

اجرای شیشه بالکن توسط مجموعه نوین بالکن البرز موارد زیر را شامل می شود .

 

قابلیت  اجرا در شکل‌های مختلف و ابعاد گوناگون

استحکام و مقاومت بسیار بالا

استفاده از شیشه های سکوریت مقاوم و به اصطلاح شیشه نشکن در تولید سیستم ریلی

هر لت شیشه معمولا بین 40 تا 60 سانتی متر متغییر است.

امکان استفاده از درزگیر یا به اصطلاح زوار آلومینیومی بادوام

ایجاد امکان انتخاب برای مشتری برای استفاده از چرخ های تولید داخل یا ترک به دلخواه

استفاده از چسب‌های ویژه پلی یورتان برای اتصال فریم و شیشه ها که چسبدنگی دائمی را نسبت به سایر چسب های مورد استفاده در این سیستم را ایجاد می کنند

بکارگیری از بهترین از یراق‌آلات با دوام ترین متریال برای افزایش طول عمر سیستم

انجام صفر تا صد مشاوره ، طراحی ، اجرا و نصب سیستم شیشه ریلی متحرک توسط یکی از کارآزموده ترین و با تجربه ترین های ای عرصه

جهت به دست آوردن میزان قابل قبول از مهارت و تسلط یافتن  بر نصب شیشه‌های بالکن، داشتن دانش کافی  و تجربه لازم در این حوزه ضروری می باشد . تیم نصب نوین بالکن البرز به  جهت تجربه بالا و دانش فنی، توانسته‌ با نصب بیش از14 سال سابقه در زمینه نصب بالکنی با  زوایا و اندازه های گوناگون با بیشترین رضایت از خدمات  گروه نوین بالکن البرز اعتماد و رضایت مشتریان عزیز را جلب  کند که مایه مباهات مجموعه نوین بالکن البرز می باشد .

 


مزایای شیشه های بالکن

جلوگیری از نفوذ  و ورود گرد و خاک  به داخل فضای بالکن

عایقی مناسب در تمام فصول و اوقات گرم و سرد سال

ایجاد  نمودن فضایی مناسب  جهت  نگهداری از گیاهان و رشد و نمو آنها با تفکیک فضا داخلی از گلخانه

بهره‌ گیری  از نور طبیعی روز

قابلیت ایجاد سند بلاست و طرح های مختلف بر روی شیشه

استفاده از بهترین و معتبرترین برند های عرضه شیشه سکوریت در داخل کشور جهت بکارگیری در سیستم شیشه بالکنی

مقاومت عالی پروفیل های آلمینیوم  در برابر زنگ‌زدگی و و خوردگی به جهت بکارگیری مواد کیفیت و مستحکم

این مزیت ها  سبب شده استفاده کردن از شیشه‌های بالکن در فضای  روباز، به ی راه نجاتی مطلوب جهت افزایش کاربرد بالکن  و زیبایی نمای ساختمان ها  تبدیل شود.


 

مهم ترین عوامل تعیین قیمت شیشه بالکن

نوع رنگ شیشه

تجربه و کارآزمودگی در مونتاژ و چسب کاری شیشه ها به پروفیل

اندازه و ابعاد شیشه سکوریت

نوع یراق آلات

لزوم استفاده یا عدم استفاده از آهنگری یا به اصطلاح شاسی کشی

ساده بودن یا طرح دار بودن  شیشه سکوریت

 


فاکتور های بسیاری روی تعیین  قیمت شیشه های بالکن اثرگذار هستند، مورد  اول ، متراژ محل مورد نظر جهت نصب است. شیشه بالکن‌ها به صورت ، جمع شو تاشو که با فریم آلومینیوم یا به‌ شکل فریم لس (بدون فریم) استفاده می شود. شیشه بالکن عمدتا  به منظور پوشش بالکن و تراس  یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین محصولات این مجموعه است. برای اطلاعات بیشتر از نحوه  دریافت قیمت و کاربرد های آن با کارشناسان مجموعه نوین بالکن البرز در ارتباط باشید.

 




نحوه کار با  شیشه بالکن تاشو جمع شو چگونه است ؟

شما با سیستم شیشه بالکن تاشو یا شیشه بالکن ریلی می توانید تمام لت های شیشه را در یک گوشه کار بصورت ورق های یک کتاب کنار هم جمع کنید و در چشم به هم زدنی محیط خود را به حالت تابستانه و با همان سرعت به زمستانه تبدیل کنید .  

این مدل از سیستم شیشه بالکن در منازل ، مجتمع های تجاری و اداری، پنجره ،بالکن‌ها، و کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها ، هتل ها  و... بسیار محبوب و رایج هستند .

در فاصله بین هر لت شیشه از درزگیرهای آلومینیومی استفاده می شود .

بقیه متریال سیستم تاشو مانند: یراق ، چرخ ها ، در پوش و .... از درجه یک ترین و با کیفیت ترین های موجود در بازار است که در پروژه های قبلی انجام شده توسط گروه نوین بالکن البرز امتحان خود را پس داده  و در مقابل  تغییر آب و هوا ، مقاومت مناسبی دارد.

پنل‌های شیشه بالکن ریلی نسبت به حالت‌های دیگر، جابه‌جایی بیشتری دارند در نتیجه باید نسبت به ضربه مقاوم تر باشند. بنابراین در نصب این شیشه بالکن از شیشه سکوریت بسیار مقاومی استفاده می‌شود که با ضربات دچار شکستگی نشوند.

یراق آلات شیشه بالکن تاشو

یراق مورد استفاده برای  شیشه بالکن، اثرات مهمی  در نحوه صحیح عملکرد سیستم شیشه بالکن ، دوام ، طول عمر و ضمانت  کیفیت پروژه اجرا شده خواهند داشت شما دارد.

 آشنایی با  یراق آلات شیشه های بالکن:

دزرگیر(زوار) آلومینیومی،نوار مویی ،ریل های شیشه ،چرخ شیشه بالکن،قفل بالا و پایین شیشه بالکن ریلی،درپوش،شیشه سکوریت و...

 


مراحل نصب شیشه ریلی بالکن

شیشه سکوریت بالکن یا  بالکن شیشه ای با اسامی متنوعی مانند  پوشش تراس، بالکن شیشه ای تاشو جمع شو ، شیشه ای کردن تراس، پوشاندن بالکن با شیشه سکوریت ، شیشه ی بالکن  نام برده می شود .  نصب  شیشه سکوریت بالکن جهت استفاده به عنوان حفاظی از جنس  شیشه برای تراس یا بالکن شما است  که به منظور پوشش در برابر سرما و گرما نیز می باشد.

 




پیشنهاد ما این است :

ابتدا با راه های ارتباطی گروه نوین بالکن البرز ، درخواست خود را ثبت کنید .

تیم مشاوره در محل گروه نوین بالکن البرز با شما تماس گرفته و به محل مورد نظر شما جهت بازدید و مشاوره حضوری اعزام می شوند.

بعد از مراحل عقد قرار  داد ، با در نظرگرفتن ابعاد بالکن یا محل مورد نظر و خواسته‌های مطرح شده از جانب شما، طراحی و نقشه کشی سیستم انجام می شود .

زمان نصب تعیین گردیده و تیم نصب و اجرای نوین بالکن البرز شروع به کار خواهند کرد.

در هنگام اجرای مرحله نصب، شیشه‌های سکوریت ریلی به شکل دقیق و منظم  و با تجهیزات مناسب به محل نصب فرستاده می شود.

تکنسین‌های کارآزموده  گروه نوین بالکن البرز با توجه  کردن به  نقشه‌ها و دستورالعمل‌های قید شده در نقشه ، شیشه‌ها را به فریم به فریم  متصل می‌کنند.

بعد از نصب، عملکرد و کارکرد کلی سیستم بررسی خواهد شد تا این اطمینان حاصل شود که همه اجزای سیستم درست بوده و در جای خود قرار گرفته است .

نصب شیشه بالکن سکوریت یک کار حرفه‌ای است که توسط تیم نصب مجموعه نوین بالکن البرز انجام می پذیرد تا با بهره گیری از کیفیت مناسب ، ظاهر و عملکرد مطلوب  بهترین نتیجه را به شما تقدیم کند.

 


  شیشه های بالکن ریلی و فضای مورد نیاز برای نصب آن

شیشه بالکن ریلی به شکلی طراحی شده  که تمامی شیشه ها روی ریل حرکت کرده و در قسمت نهایی به صورت لولایی شکل باز ‌شوند.و موجب  می‌شود که هنگامی که تمام لت ها  باز می‌شود، انتهای دیوار جمع می شود و فضای ناچیزی را به خود اختصاص می دهد . این حالتی است که سیستم بالکن به شکل حرف ال لاتین در خواهد آمد. به همین سبب این نوع سیستم شیشه ریلی ، به راحتی در فضاهای با مساحت کم هم قابل نصب است.

 



نصب  شیشه تراس چقدر در بهبود آلودگی صوتی محیط موثر است ؟

شاید برایتان  پیش آمده که وارد محیطی  شده‌اید کنار معابر واقع شده و بدلیل عایق نبودن پنجره و بالکن محیط ، دچار عصبی شدن و کلافگی شدید.اگر آپارتمان شما تراس یا بالکن دارد بهتر است این را  بدانید که نصب شیشه تراس می‌تواند تا  حد بسیار زیادی در کاهش آلودگی صوتی محیط اثر گذار باشد .

زیرا در نصب سیستم شیشه تراس از شیشه‌ سکوریت 8 میلیمتری بهره گرفته می‌شود و بین هر لت شیشه  زوار آلومینیومی و نوار مویی بکار گرفته می شود  و محیطی عایق را به شما تحویل می دهد. استفاده از شیشه سکوریت ریلی می‌تواند با حفظ زیبایی و شخصی سازی فضای بالکن، عایقی مناسب جهت پوشش محیط شما بشود.

 


در انتخاب شیشه بالکن برای پنجره به چه مواردی توجه کنیم ؟

ساز و کار و مکانیزم نصب کردن  شیشه‌های تاشو به شکلی است که باز و بستن پنجره ها و لذت بردن از فضای روباز محیط  به شکل راحتی در فصول گرم سال و جلوگیری از نفوذ و هدر رفت انرژی در اوقات سرد سال  ممکن باشد. در انتخاب شیشه بالکن ثابت یا متحرک جهت استفاده در بالکن خود دقت کنید.

ما برای پنجره‌های بالکن، پنجره‌های تاشو و جمع‌شو را پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید از تمام مزایای این فضا بهره‌ برداری کنید. این نوع پنجره‌ها به شما امکان می‌دهند به طور مستقل هر پنل شیشه‌ای را که می‌خواهید باز کنید

 




مدت زمان مناسب جهت  اجرای شیشه بالکن چقدر است؟

گفتیم که اگر فضای کار مناسب و پیچیدگی یا مانع خاصی نداشته باشد ،نصب  شیشه بالکن حدودا  کمتر از یک روز طول می کشد . اما  متراژ پروژه عامل اصلی  اتمام زمان نصب شیشه بالکن است .  


 

 



فروش شیشه بالکن

وقتی می‌خواهیم محصولی بخریم، تمایل داریم  که تمام  نکات مربوط به آن، مانند  روش  نصب، گارانتی و ...  را به دست آوریم. اغلب ما دوست داریم تیم پشتیبانی همواره در دسترس باشد تا به سوالات و نیاز های  ما پاسخگو باشند. انتظار ما این است که کیفیت محصول خریداری شده تضمین شده باشد .اینها نکاتی است که باید در خرید هر نوع محصولی از جمله سیستم شیشه ریلی متحرک باید در نظر گرفت .

  

 

گروه نوین بالکن البرز  با تیمی حرفه‌ای در نصب شیشه بالکن، همواره آماده  میباشد که خدمات درخور پروژه هایی که برای شما عزیزان انجام داده اند ارائه دهد. تیم نصب نوین بالکن البرز از بهترین کیفیت یراق آلات ، پروفیل ها و شیشه‌های سکوریت  بهره گرفته تا اجرا را بهترین حالت ارائه دهد و کیفیت کار را ارائه شده را تضمین نماید.

     

کارشناسان مجموعه نوین بالکن البرز پس از بررسی محل پروژه، مناسبترین و بهترین حالت را به شما ارائه می‌دهد. بعد از تأیید شما، نصب شیشه با دقت نظر انجام می‌شود. ما همیشه پس از فروش و اتمام نصب با مشتری تماس می گیریم تا امنیت و راحتی و در دسترس بودن را به مشتری های عزیزمان انتقال دهیم .

 





شیشه های بالکن
ریلی امنیت دارد؟

شیشه های سکوریت  بکار رفته در سیستم و یراق آلات مورد استفاده سیستم شیشه بالکنی امنیت  شیشه تاشو را بشدت بالا برده بطوری که مقاومت به مراتب بیشتری نسبت به سایر سیستم ها ی قدیمی تر خواهد داشت .

 

استاندارد ارتفاع لت های شیشه ای ، شیشه های تاشو معمولا چقدر است ؟

لازم به ذکر است که پروفیل ها و یراق آلات  و ... بکارفته در سیستم های شیشه های بالکن و نحوه مونتاژ منحصر به فرد گروه نوین بالکن البرز این مزیت را به ما داده تا حتی کارهای تا سه متر ارتفاع را به صورت یک تکه اجرا کنیم .

کافه امضا واقع در بلوک C4  مجموعه باملند که در ابعاد 13 متر در اتفاع 2.80 انجام شد ، مثال و نمونه ای بر صحت این مدعی می باشد.

اما استاندارد و معمولی که معمولا در اغلب پروژه های بالکنی برای مشتری توصیف می شود حدودا تا ارتفاع 170 یا 160 سانت و متراژ باقی مانده به شکل کتیبه شیشه ای ثابت کار می شود .

 



امیدواریم از مطالب ارائه شده در این مقاله رضایت داشته و پاسخ سوالات خود را گرفته باشید .

نظر شما:

آخرین مقالات

بالکن شیشه ای قیمت
بالکن شیشه ای قیمت دوشنبه 27 فروردین 1403
شیشه سکوریت بالکن
شیشه سکوریت بالکن یکشنبه 12 شهریور 1402
انواع شیشه بالکن
انواع شیشه بالکن سه شنبه 24 مرداد 1402
بالکن شیشه ای تاشو
بالکن شیشه ای تاشو سه شنبه 27 تیر 1402
پوشش بالکن با شیشه سکوریت
پوشش بالکن با شیشه سکوریت چهارشنبه 14 تیر 1402
شیشه بالکن ریلی تاشو
شیشه بالکن ریلی تاشو یکشنبه 4 تیر 1402
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402
آلاچیق شیشه ای
آلاچیق شیشه ای یکشنبه 7 شهریور 1400
شیشه بالکن ریلی
شیشه بالکن ریلی دوشنبه 1 شهریور 1400