• 026-34682602
  • info@novinbalkon.com

نوین بالکن البرز طراحی ساخت و نصب شیشه بالکن های ریلی

بالکن شیشه ای قیمت

دوشنبه 27 فروردین 1403 (0) بازدید :31

یکی از مهم ترین عوامل موثر در بالکن شیشه ای را قیمت بر متراژ دهانه بالکن می توان نام برد که با افزایش یا کاهش متراژ، قیمت واحد جهت محاسبه هزینه، محاسبه می شود و اجرای سیستم را برای پروژه های بزرگ و کوچک را به صرفه تر خواهد کرد. لت های بالکن شیشه ای باز شده و توسط چرخ های مونتاژ شده در بالا و پایین، به شکل کشویی در ریل خود حرکت می کند و در انتها یا ابتدای سیستم دریچه بازشو قرار خواهد گرفت ، به شکلی که از ریل به صورت لولایی باز می شود، تمامی اجزای بکار گیری شده در سیستم شیشه تاشو چه از نوع وارداتی و از مطرح ترین و با کیفیت ترین برندهای خارجی، و چه تولید داخل از معتبرترین برند های موجود در بازار با ضمانت و گارانتی می باشند.

 

بالکن شیشه ای

شیشه بالکن

در دنیای امروز استفاده از شیشه در نما و طراحی ساختمان بسیار متداول است . اجرا و نصب بالکن شیشه ای که از پانل های شیشه ای ساخته شده  ایمنی ، نما ، نورگیر بودن و...  را برای بالکن شما تضمین خواهد کرد.

گروه نوین بالکن البرز با بیش از 15 سال سابقه  در زمینه طراحی و اجرا و نصب بالکن  و نمای شیشه ای با بهره گیری از یراق و شیشه سکوریت کیفیت  پروژه را تضمین  خواهد کرد.

لازم به ذکر است که نوین بالکن البرز یک مجموعه واسطه  نمی باشد و تمام یراق آلات مصرفی ما بصورت مستقیم  وارد کشور شده و یا از داخل کشور تامین می شود.






بالکن شیشه ای

یکی از مهم ترین عوامل موثر در بالکن شیشه ای را قیمت بر متراژ دهانه بالکن می توان نام برد  که با افزایش یا کاهش متراژ، قیمت واحد جهت محاسبه هزینه، محاسبه می شود و اجرای سیستم را برای پروژه های بزرگ و کوچک را  به صرفه تر خواهد کرد.

لت های بالکن شیشه ای  باز شده و توسط چرخ های مونتاژ شده در بالا و پایین، به شکل کشویی در ریل خود حرکت می کند و در انتها یا ابتدای سیستم دریچه بازشو قرار خواهد گرفت  ، به شکلی که  از ریل به صورت لولایی باز می شود، تمامی اجزای بکار گیری شده در سیستم شیشه تاشو  چه از نوع وارداتی و از مطرح ترین و با کیفیت ترین برندهای خارجی، و چه تولید داخل از معتبرترین برند های موجود در بازار با ضمانت و گارانتی می باشند.

قبل از تماس با گروه نوین بالکن البرز و ثبت درخواست بالکن شیشه ای  جهت سهولت در قیمت دهی بالکن شیشه ای بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید :

  1. طول و عرض  حدودی کار خود را به دست آورید.
  2. محل پروژه ( بالکن ، آلاچیق ، پنجره ، تراس و ..)  با گوشی موبایل خود عکس گرفته و برای مشاورین نوین بالکن البرز ارسال کنید.
  3. در صورت وجود هرنوع وسیله مثل کولرگازی، آب گرمکن، پکیج و ...  در بالکن ، حتما به کارشناسان ما علام بفرمایید.
  4. چنانچه سقف کاذب ، کناف ، راویز یا  و .. روی سقف بالکن کار شده باشد  و به کارشناسان ما اطلاع دهید .




شیشه تراس

تراس بخشی از فضای خانه است  که می توان آن را به عنوان بهارخواب هم استفاده کرد. بخواهید از تراس  خود در تمام طول سال بهره ببرید باید از شیشه تاشو  برای تراس استفاده شود که تراس را بپوشاند و در همه ساعت  سال فضای قابل استفاده ایجاد کنید. استفاده از شیشه برای تراس  باعث جلوگیری از ورود  هوای نامطبوع مانند گرد و غبار و حشرات  به داخل بالکن می شود . به شکلی که هوای داخل بالکن دارای کیفیت بهتری خواهد بود . استفاده کردن از شیشه برای تراس فضای تراس و بالکن  را به یک محل ایمن تبدیل کرد و با بهرگیری از سلیقه و دکوراسیون های مختلف ،فضا  بالکن را کاربردی تر کرد.

شیشه تراس پوششی محافظ  است که برای کاهش دادن خطرات سقوط افراد از بالکن و یا تراس مورد استفاده قرار می گیرد.

برای شیشه تراس نصب شده ، این قابلیت  وجود دارد که در وقت بازشدن ‌ آرام به طرف دیوار حرکت کرده و با آن هم راستا شود.

تراس شیشه ای دارای لت هایی است که به آسانی  باز و بسته می‌شود.  وقتی‌که همه‌ی پنل ها باز باشند می‌توان آن‌ها را در یک سمت جمع کرد . این کار پروفیل های تعبیه شده در دیوار امکان‌پذیر شده است.

 

شیشه تراس از تعدادی شیشه‌های متحرک  همراه با یک یا دو درب در میان یا کناره های دهنه تشکیل می شود.

شیشه تراس ثابت از پنل های شیشه‌ای عمدتا شیشه میرال که تنها از طریق اتصال به بست، ثابت نگه داشته شده و باز و بسته نمی شوند تشکیل شده است.

شیشه بالکن ریلی معمولا  از شیشه های ۴۰ تا ۶۰ سانتی متری تشکیل می شود.

 

 برای نصب شیشه بالکن باید سطح قابل قبولی از مهارت و دانش  را  در این زمینه کسب کنید . تجربیات فراوان نصب شیشه بالکن تکنسین‌های کارآزموده نوین بالکن البرز با سطحی حرفه ای و متحیر کننده حاصل دانش فنی و نصب انواع شیشه بالکن با زوایای مختلف در طول این سالهاست که خود باعث کسب بالاترین آمار رضایت مشتری از گروه نوین بالکن البرز بوده است !





شیشه بالکن ریلی

 شیشه ریلی

  شیشه بالکن ریلی تاشو

سیستم  شیشه ریلی بالکن تقریبا در تمام محل ها قابل اجراست که برخی از آنها به شرح زیر می باشد :

1.منازل مسکونی

 2. ادرات و ارگان های دولتی  

3.مراکز تجاری و پاساژ

 4. باغ تالار و سالن

 5. استفاده به عنوان پارتیشن و ....

لت های ریلی بالکن را می توان بدون هیچگونه بست نگه دارنده ای نصب کرد به صورتی که تمام پانل های شیشه تاشو بوده و به راحتی در ریل سیستم قابل حرکت باشند که این مورد باعث شده تا سیستم شیشه تاشو به یکی از محبوب ترن سیستم های شیشه بالکن و تراس تبدیل شود. لازم به ذکر است  همانگونه که از اسم شیشه ریلی پیداست این سیستم قابل باز و بست بوده و یک محیط چهار فصا برای شما ایجاد خواهد کرد .

نسل جدید شیشه بالکن این امکان را برای شما به وجود آورده تا در تابستان محیطی خنک و مطبوع و در زمستان محیطی گرم و دلچسب را هم زمان از یک محل داشته باشید .  همان طور که پیش تر گفته شد عرض شیشه ای این محصول عموما بین 60 تا 40 سانت در نظر گرفته می شود که با درزگیر شفاف پلاستیکی یا زوار آلومینیوم به در خواست مشتری عایق بندی می شود . که با استفاده از نوار مویی بکار رفته در بین آنها  نفوذ هرگونه گرد و غبار و حشرات مزاحم را غیر ممکن کند .

طبیعتا با توجه به حرکت لت های شیشه سکوریت ریلی این امکان فراهم است که در اوقات گرم سال  به دلخواه شیشه ها را جمع کرده و به راحتی فضای باز خود را داشته باید .

شیشه بالکنی به‌صورت L شکل در قسمت انتهای دیوار جمع شده  که  فضای بسیار ناچیز را به خود اختصاص داده و در عوض مزیت تغییر فضای را به دلخواه برای شما فراهم کرده است !

 در تکنولوژی سیستم شیشه جمع شو عموما  شیشه سکوریت بکار رفته که از امنیت بالایی برخودار است . از مهمترین ویژگی های این نوع شیشه میتوان به مقاومت بسیار بالای شیشه ها نسبت به حرارت ، ضربه  و عایق بودن آن اشاره کرد.

از عوامل اثرگذار بر قیمت شیشه تاشو :  کیفیت یراق آلات ، متراژ سیستم شیشه تاشو ، شرایط محل اجرا شیشه بالکن و ...

 


یراق آلات بالکن شیشه ای تاشو

یکی از اجزا و قسمت های مهم سیستم بالکن شیشه ای یراق آلات است . مهم ترین کار یراق آلات فیکس نگه داشتن و درست حرکت کردن شیشه بالکن ریلی است . از سوری دیگر چون این قطعات در معرض شرایط جوی مختلفی در محل پروژه قرار دارند باید از مقاومت مناسبی برخوردار باشند . لازم به تذکر است که تمام یراق آلاتی که در مجموعه نوین بالکن البرز بکار گرفته می شود از باکیفیت ترین و مرغوب ترین نوع می باشد .

از مهم ترین یراق آلات میتوان به : لاما ،هدایتگر شیشه ، قفل بالا و پایین شیشه بالکن ، پیچ و اتصالات شیشه بالکن ، قرقره ، چرخ شیشه بالکن ،درپوش  اشاره کرد .

 







قیمت شیشه بالکن

 استفاده از یراق آلات با کیفیت ، تاثیر پذیری زیادی در نحوه عملکرد صحیح سیستم، طول عمر شیشه تاشو و تضمین کیفیت شیشه باکن دارد، میتوان اینگونه بیان کرد که  انتخاب یراق‌آلات  مناسب و باکیفیت، بسیار هائز اهمیت است.  انتیجه اینکه نوع یراق آلات و کیفیت و مرغوبیت سیستم بر قیمت شیشه بالکن اثر کذار است . می توانیم به جرات این نکته را بیان کنیم که کیفیت یراق آلات مصرفی در گروه نوین بالکن البرز نسبت به تمام محصولات مشابه از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است .

عامل های متعددی روی ا قیمت شیشه بالکن  تاثیرگذار است، مورد اول متراژ تراس می باشد که قصد نصب شیشه بالکن را برای آن دارید. پیشنهاد ما محصولی با یراق الات وارداتی ویژه و جدید برند کانات کشور ترکیه است ، که کارایی و ظاهری چشمگیر و حرفه ای باعث شده ، مورد استقبال بسیاری از سازندگان ، صاحبان مشاغل و مجتمع های مسکونی و ... قرار بگیرد

این سیستم شیشه تاشو در دو مدل اکیانوس (اقیانوس) و مدل گلد در حال حاضر عرضه می شود .

 قیمت مناسب شیشه بالکن  در گروه نوین بالکن البرز نسبت تمحصولات قدیمی مورد استفاده در بازار برای بالکن را می توان در مجموعه مزیت های انحصاری این سیستم به صورت زیر یافت :

  1. بکارگیری محصولات برند و مرغوب وارداتی در کنار همکاری با برند های صاحب نام تولید داخل
  2.   امکان استفاده از شیشه سند بلاست ، شیشه دودی ، شیشه مات ، شیشه برنز ، شیشه رنگی  و....
  3.   مزیت اجرا درهر نوع محل و زاویه ای از جمله (صاف ، زاویه دار ، گرد ، کرو و ... )
  4. ساخت بستری منسب جهت اجرا و مقاومت و استحکام بسیار بالای سازه  
  5.  امکان اجرا در هر متراژی بدون محدودیت

 

 


حفاظ شیشه ای

 حفاظ شیشه ای بالکن

حفاظ بالکن شیشه ای

افزایش پیدا کردن ایمنی بالکن در ساختمان یکی از مهم ترین کاربرد حفاظ شیشه ای است.  تراس شیشه ای در آپارتمان از خطرات پیش بینی نشده مانند سقوط اجسام و ... جلوگیری می کند .

در ساخت  حفاظ شیشه ای بالکن از شیشه سکوریت و نشکن 8 میل و پروفیل آلومینیومی استفاده می شود . حفاظ شیشه ای برای بالکن جلوه و نمایی زیبای به مجتمع ها و منازل مسکونی می بخشد. حفاظ شیشه ای مضاف بر نماسازی و پیشگیری از بروز حادثه، قیمت مناسب تری به بقیه حفاظ ها دارد. حفاظ شیشه ای به جهت بکارگیری از پروفیل آلومینیومی و ضد زنگ در تمامی شرایط جوی وجغرافیایی قابل اجرا شدن است .



پنجره بالکن تاشو

پنجره شیشه ای بالکن یا پنجره بالکن شیشه  تاشو یکی دیگر از سیستم های ریلی است که نوین بالکن البرز به شما عزیزان ارائه نموده است .

مانند شیشه بالکن ریلی عمل نموده  جهت پوشش پنجره می باشد ، باز و بستن آن نیز مانند پنجره آکاردئونی است .

پنجره بالکن قابلیت اجرا در هر نوع زاویه و ارتفاعی را دارد.

پنجره تاشو بالکن قابلیت استفاده در هر نوع ساختمان و بنایی را به جهت سهولت در اجرا و استفاده میسر می کند.

پنجره بالکن این امکان را به شما می دهد در اوقات گرم یا بهاری سال از هوای تازه و مطبوع محیط و در اوقات زمستانی و سرد سال از تهویه مطبوع و گرمای محیط لذت ببرید .

برخی از تفاوت های پنجره بالکن با سایر سیستم های شیشه ای

  1. امکان باز وبست تمام لت های شیشه بر خلاف سیستم های قدیمی تر
  2. امکان استفاده چهار فصل از محیط و محصور نکردن محیط برخلاف سیستم هایی مانند دو جداره و ثابت قدیمی
  3. ایمنی و مقاومت بالا در مقابل ضربه ، حرارت و فاکتور های دیگر در مقایسه با سیستم های ثابت و قدیمی مانند دو جداره به جهت استفاده از شیشه سکوریت نشکن یا همان شیشه ایمنی بجای  شیشه های خام و معمولی با مقاومت پایین  در پنجره بالکن تاشو .
  4. هزینه به مراتب مناسب تر پنجره بالکن تاشو نسبت به  شیشه های دوجداره .

 

قیمت شیشه تاشو بالکنی

  قیمت تراس شیشه ای

 قیمت بالکن شیشه ای ریلی

تراس منزل شما بخش مهمی از منزل شماست که می توانید برای  پرکاربرد تر کردن آن از انواع مختلف شیشه  جهت پوشش تراس  استفاده کنید .

پیش تر در مورد  انواع شیشه بالکن و شیشه تراس یکسری توضیحات خدمتتان ارائه دادیم . گفتیم که شیشه تراس به جهت زیبایی ، کابردی تر کردن فضا و ... بسیار محبوب شده  و مورد استفاده قرار میگیرد . شاید به همین خاطر باشد که اکثر افراد پس از اگاهی از قیمت تراس شیشه ای و بررسی مزایایی سیستم شیشه تاشو به دنبال پی آن بر می آیند که باتوجه به بودجه خود به نصب تراس شیه ای اقدام کنند . همانگونه که عرض شد شیشه بالکن یا شیشه تراس تفاوت چندانی باهم ندارند و عمده تفاوت قیمت آنها در متراژ و ابعا آن است .

قیمت تراس شیشه ای  با توجه به شرایط اقتصادی کشور متغییر است و شما عزیزان بهتر است که قبل از اقدام و تصمیم به نصب جهت براورد هزینه با
کارشناسان گروه نوین بالکن البرز تماس گرفته و از قیمت بروز سیستم شیشه سکوریت تاشو اطلاع پیدا کرده و مشاوره نیز دریافت نمایید .

عوامل تعیین کننده در قیمت شیشه تاشو بالکنی:

  1. نوع و مدل مورد استفاده  برای پوشاندن بالکن با شیشه.
  2. استفاده از مدل وارداتی یا برند های داخلی موجود در بازار  شیشه بالکن
  3. متراژ کار که به صورت متر مربع محاسبه می شود .
  4. انتخاب و استفاده از سند بلاست ، شیشه برنز ، شیشه مات و ...
  5. صاف ، منحنی و یا زاویه خاص در بالکنی محل اجرا شیشه بالکن
  6. نوع و رنگ شیشه ، پروفیل و سیستم شیشه تاشو

 



شیشه تاشو بالکنی

شیشه سکوریت تاشو

یکی از محبوب ترین سیستم های که در بازار است می‌توان  شیشه بالکن ریلی تاشو را نام برد  و از دلایل این محبوبیت میتوان موارد زیر را اشاره کرد .

  1. فضای کمی که شیشه بالکن ریلی تاشو  به خود اختصاص میدهد.
  2.  استهلاک بسیار کمی این سیستم  نسبت به انواع  دیگر خود دارد باعث شده به گارانتی کمتری نیاز داشته باشد .
  3. در هر اتفاعی قابل اجرا بوده و نیاز به مهارت خاصی برای کار با سیستم شیشه تاشو حتی در ارتفاع بلند نخواهید داشت .
  4. به دلیل وجود نوار مویی و درزگیر آلومینیومی عایق بسیار خوبی در مقابل صدا و گرد و غبار و حشرات می باشد.
  5. برای بالکن شما در هر شکلی امکان نصب شیشه بالکن ریلی تاشو وجود دارد.
  6. شیشه بالکن تاشو می تواند به صورت هلال و یا ال شکل نصب شود، شیشه بالکن ریلی در اشکال مختلف  و برای هر نوع بالکنی قابلیت ‌اجرا . 

 



شیشه آکاردئونی بالکن

شیشه آکاردئونی

شیشه آکاردئونی یا همان شیشه تاشو از جدید ترین و بروزترین تکنولوژی های ساختمانی می باشد که استفاده زیادی برای بالکن و تراس خانه ها دارد.

روش نصب شیشه آکاردئونی بالکن به شکل پرده های  شیشه ای عمودی بوده  که این پانل های شیشه ای کنار یکدیگر و بر روی یک ریل قرار گرفته و حرکت می کنند.

تمام شیشه های آکاردئونی باز شده و در انتهای سیستم  مانند ورق های یک کتاب کنار هم قرار می گیرند . گیرند.

ضخامت معمول و مورد استفاده در شیشه آکاردئونی بالکن  معمولا 8 تا 10 میلی متر می باشد .

شیشه آکاردئونی بالکن از شیشه نشکن یا همان شیشه سکوریت  و بسیار مقاوم تولید شده است.

تمام یراق آلات  و شیشه سکوریت بالکن بکارگرفته در شیشه آکاردئونی بالکن  نوین بالکن البرز از برند های مطرح جهانی  مانند کانات  کشور ترکیه  یا و نمونه باکیفیت بالایی ایرانی  بوده  که بنا به انتخاب و سلیقه مشتری  کارفرما نصب ومورد استفاده قرار می گیرد .

 


بالکن شیشه ای تاشو

امروزه در ساختمان‌های نوساز، منازل ویلایی یا حیاط دار بزرگ قدیم جای خود را به بالکن‌ و تراس های کوچک تر داده اند ، این تغییر از منازل تک  واحدی به زندگی آپارتمان نشینی سبب شده برای ساکنین دارای واحد های بالکن دار چالش هایی مانند نفوذ گرد و غبار ، حشرات ، پرندگان ، هدر رفت سرما و گرما و .... ایجاد شود .

به همین جهت بالکن شیشه ای تاشو که یک محصول جدید از گروه نوین بالکن البرز و راه حلی قطعی برای ساختمان هایی که نیازمند  پوشش دیوار شیشه‌ای هستند مورد استفاده قرار و بسیار کاربرد پیدا کرده است .


شرایط نصب بالکن شیشه ای :

  1. استحکام دیوارهای بالکن
  2. استحکام سقف برای تحمل وزن سازه

بالکن شیشه‌ای تاشو  این مزین را دارد که در فصول سرد و گرم  سال ، از نفوذ برودت و حرارت محیط به داخل بالکن جلوگیری کند.  بالکن شیشه‌ای، یک سیستم مناسب امتحان پس داده جهت استفاده  تمامی آپارتمان‌های دارای بالکن و تراس است.

مزیت بعدی و زیبایی فوق‌العاده سیستم شیشه تاشو، به ما امکان می‌دهد که در تمام طول سال از بالکن خانه حداکثر بهره مندی را داشته باشیم . ریل شیشه بالکن هم با چرخش لت های شیشهبه داخل بالکن تمام موانع نظافتی را از بین می برد و پروفیل آلومینیوم با آلیاژ مقاوم و آبکاری شده مشکل زنگ‌زدگی و خوردگی را به صفر میرساند.

 

 



نرده شیشه‌ای تراس

نرده شیشه ای بالکن

 نرده شیشه ای برای بالکن

تراس یک اصطلاح  معماری است که به فضای اضافه خانه اطلاق می شود و در بناهای امروزی مسقف است . با استفاده از نرده شیشه ای میتوان فضای تراس را به محیطی دلچسب و مطبوع جهت استفاده به عنوان بهارخواب تبدیل نمود .

کاربرد و مزایای استفاده از نرده شیشه ای در تراس:

  1.  جلوگیری از بازتاب یافتن نور بر خلاف سیستم های قدیم تر
  2.  فیکس بودن ظاهر و عدم تغییر رنگ یا کدر و مات شدگی بر خلاف سیستم های قدیمی تر
  3. ایمن بودن و عدم وجود خطرات احتمالی در صورت شکست (به قطعات بسیار کوچک و غیرتیز تبدیل می شود)
  4. محافظت از افراد ، اشیاء و حیوانات خانگی در مقابل خطر سقوط از ارتفاع

 


بستن بالکن با شیشه

یک محصول جدید و به روزشده که باعث شده جهت بستن شیشه بالکن ابهطلق یا پلاستیک یا هر نوع پوشش  موقت دیگری که نمای ساختمان را از شکل انداخته و  به هم میزند استفاده نشود.

 

شیشه سکوریت استفاده شده در این نوع پکیج ها از نوع ۸ میلیمتری با کیفیت بسیار بالا است.

  • بستن بالکن با شیشه ثابت یا شیشه تاشو امکان پذیر است، که ما پیشنهاد می کنیم از نوع تاشو استفاده شود که تمام ویژگی های برتر آن در قسمت های بالایی متن توضیح داده شده است.
  • با نصب این محصول می توان از فضای بالکن در تمام ساعات و فصول استفاده مفیدی کرد.

 


نحوه اجرای بالکن شیشه ای

 روش نصب شیشه بالکن متحرک

بالکن شیشه ای نام های مختلفی مثل بالکن شیشه ای تاشو، شیشه ای کردن تراس، پوشش بالکن، جام بالکن، شیشه بالکن بکار می رود نصب و اجرای شیشه بالکن به عنوان یک حفاظت از شیشه برای تراس شما است. که به نوعی پوشش در مقابل دمای محیط هم هست.

در تماس با کارشناسان ما برای  نصب شیشه بالکن  این موارد را مطرح می شود :

  1. نخست درخواست خود را با کارشناسان نوین بالکن البرز مطرح کنید .
  2. برای نصب شیشه بالکن تاشو باید مکان مورد نظر نصب اندازه برداری شود. کارشناسان فنی گروه نوین بالکن البرز این کار را انجام داده سپس نکات لازم و ضرروی جهت نصب شیشه سکوریت بالکن  را برای شما توضیح  می دهند و در صورت رضایت شما و توافق اولیه ، کار به قسمت نقشه کشی  انتقال می یابد . دقت بفرمایید که مساحت برای نصب شیشه بالکنی اثرگذار است.
  3. طبق توافق نهایی یک تاریخ مشخص می شود و پروژه  کاری برای نصب و تحویل آماد می شود و اجرا می شود. برای نصب آن از تیم  نصابان حرفه ای ، با تجربه و دانش کافی استفاده می شود.
  4. پروژه اجرایی پیگیری می شود و رضایت شما ثبت و کار بدون نقص تحویل می گردد.
  5. در صورت نیاز پیدا کردن  به خدمات پس از فروش گروه نوین بالکن البرز آماده است تا  پیگیری و گارانتی از پروژه نصبی شما با کمال میل قبول مسئولیت نماید.

 


انواع بالکن شیشه ای

گروه نوین بالکن البرز در این مطلب انواع بالکن را برای شما  دوستان توضیح می‌دهد؛  من جمله مزایای بالکن شیشه‌ای که در تمام انواع بالکن‌های استاندارد نصب شده توسط تیم نصب نویت بالکن البرز مشترک است و به همین شکل انواع بالکن شیشه ای در شهرستانها از نظر نماسازی و کارکرد و کاربری  انجام می شود.

انواع مختلف شیشه بالکن‌ به‌عنوان یک محافظ و پوشش جهت ابهینه سازی  تراس آپارتمان و برج‌های مسکونی ، اداری ، تجاری و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به‌طور خلاصه، اکثر بالکن های قدیمی و معمولی که از مواد شیشه‌ای و آلومینیوم و یراق مصرفی در سیستم بالکن تاشو بهر نمی برند ، شاید به ‌اندازه سیستم  شیشه بالکن فریم لس و شیشه ریلی تاشو زیبا  دلپذیر نباشند،  نه تنها استفاده از پروفیل  آلومینیوم و شیشه تاشو در داخل خانه فوق العاده عالی است،  بلکه در خارج از خانه هم منظره‌ای چشم‌گیر ایجاد خواهد  کرد ،  لازم به توضیح است که از شیشه ریلی متحرک جهت پوشش دیواره اطراف استخر هم استفاده می‌شود که با انجام این کار در استخر شخصی تان  احساس بیشتری  از متمایز بودن  را لمس خواهید کرد.

برخی از  انواع بالکن شیشه ای عبارتند از:

  1. شیشه بالکن بدون قاب (فریم لس)
  2. شیشه بالکن ریلی تاشو
  3. پنجره شیشه بالکن
  4. شیشه بالکن تاشو جمع شو
  5. حفاظ شیشه‌ای بالکن

 


ساخت بالکن شیشه ای

نوین بالکن البرز به عنوان بازسابقه ترین و برترین طراح و مجری پروژه های بالکن متحرک تا به امروز پروژه های بسیار متعددی در مورد بالکن شیشه ای متحرک نصب و به اتمام رسانده است. ساختن بالکن شیشه متحرک در گروه نوین بالکن البرز با یراق و پروفیل هایی درجه یک و باکیفیت مطلوب می باشد که طول عمر و کیفیت محصول نهایی که همان شیشه تاشو باشد را  به بالاترین میزان خود رسانده است.

اگر برای ساخت بالکن متحرک از یراق آلات و پروفیل آلومینیوم نامرغوب استفاده کنید احتمال شکستن ه شیشه ها  و  مشکل در باز و بست شدن و حرکت روان بالکن متحرک  را به حداکثر ممکن رسانده اید. به همین دلیل باید دقت کنید که ساخت بالکن متحرک شما با بهترین نوع شیشه و یراق آلات و پروفیل صورت پذیرد تا محیط دلپذیر و کارآمدی برای شما  ایجاد کند.


برای ساخت بالکن شیشه ای متحرک نیم نگاهی به موارد زیر داشته باشید :

  1. ارتفاع استاندارد سیستم شیشه تاشو را حداکثر ۲۴۰ سانت و حداقل ۵۰ سانت در نظر داشته باشید.
  2. در صورت استفاده از نرده حتما به کارشناسان ما اطلاع دهید تا بهترین طراحی را برای نصب این شیشه ها در نظر بگیرند.
  3. در سیستم های متراژ بالا بخاطر تقسیم وزن شیشه ها معمولا دو طرف باز شو طراحی می شود .
  4. چنانچه سقف بالکن کاذب باشد یا امکان به اصطلاح دستک گرفتن از آن میسر نباشد نیاز به شاسی کشی و یا آهنکشی دارد.

 


بالکن شیشه ای در تهران

 امروزه دیگر بهره گیری و استفاده از شیشه بالکن در تهران  از ملزومات لازم و ضروری برای هر ساختمانی است. در اینجا برخی زیر دلایل نصب شیشه بالکن را با هم بررسی می کنیم .

  1. هوای  بسیار نا سالم و آلوده در تهران و  آلودگی صوتی که از معضلات حل نشدنی در شهر در تهران است. شیشه بالکن  به آسانی می تواند جلوی ورود آلودگی هوا  و اصوات مزاحم  را به داخل بالکن بگیرد.
  2. تفاوت دما در فصول زمستان و تابستان و پیدیه وارونگی دما در تهران بسیار است که می توان برای ثابت نگه داشتن  تعادل دمایی داخل بالکن از این شیشه های بالکن استفاده نمود.
  3. قیمت هر متر بنا در تهران بسیار بالاست ، در حالی که قیمت هر متر مربع شیشه  در مقابل آن بسیار ناچیز است و می توان با افزودن آن به بالکن چند متر به فضای داخل خانه  اضافه کرده چند که این امر خودچند ده میلیون نفع مالک خواهد بو د.
  4. معمولاً در بالکن ساختمان های شهر تهران به عنوان فضایی جهت انبار کردن جنس ها استفاده می شود، ولی با نصب این شیشه ها می توانیم این فضا را، حتی به فضای داخل خانه اضافه کرد.
  5. شیشه بالکن ریلی یکی از بهترین حفاظ های بالکن برای پیشگیری از سقوط  کودکان و افراد سالمند و همینطور حیوانات خانگی از بالکن طبقات می باشد .

 


وزن شیشه بالکن

وزن شیشه بالکن از عوامل مهی در محاسبه بار وارد شده بر سطح سازه می‌باشد. مسلم است که وزن بیشتر سازه ، ساختار به مراتب قوی تربرای مهار و حمایت از وزن بالکن شیشه ای  نیاز دارد.

 

آیا وزن شیشه بالکن در انتخاب نوع شیشه برای تراس و بالکن اثر گذار است؟

شیشه های موجود در این پکیج را  معمولا از شیشه های ۸ میلی متر در نظر  میگیرند  که  وزن متعادل تری در مقابل مزایایی که ارائه می کند داشته باشد،

شیشه های سکوریت  ۸ میلی متر مقاومت بسیار بالا  و مقاومت برابر با شیشه ۱۰ سکوریت میلی متر دارند.

  1. وزن این شیشه ها در متر مربع  بسیار از شیشه ۱۰ میل کمتر است.
  2. به  دلیل وزن کمتر استهلاک کمتر داشته و طول عمر مفید تری برای کل سیستم شاما چرخ ها و یراق آلات به ارمغان می آورد.
  3. عمل باز و بسته شدن این شیشه ها بسیار روان و راحت  می شود.
  4. شیشه ایمنی یا همان شیشه سکوریت ،چناچه به هر دلیلی شیشه شکسته شود خطرات به مراتب کمتری نسبت به شیشه های معمولی دارد.

 

نصب و اجرا بالکن شیشه ای

گروه نوین بالکن البرز وارده کننده رسمی کانات ترکیه, بدون هیچگونه واسطه و به شکل مستقیم  وارد کننده یراق آلات به کشور می باشد.

نوین بالکن البرز با سابقه  بالغ بر 15 سال  و درصد بالای رضایتمندی مشتری در زمینه  های نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای  نصب درب اتوماتیک و دستی, طراحی بالکن شیشه ای و… آمادگی کامل خود را برای دریافت سفارشات شما عزیزان اعلام می دارد .

شما مشتریان عزیز می توانید برای طراحی ، نصب و  اجرای پروژه بالکن شیشه ای خود با شماره های گروه نوین بالکن البرز تماس بگیرید. کارشناسان فروش و مشاورین  ما با دانش فنی کامل در مورد سیستم شیشه ریلی و کاربرد های آن  آماده پاسخگویی به شما  دوستان و عزیزان می باشند.

 

 

 

محصولات نوین بالکن البرز دارای گارانتی کامل  می باشند پس با خیالی راحت و خاطری آسوده  پروژه خود را به ما واگذار بفرمایید .

 



نصب و اجرای بالکن شیشه ای توسط  گروه نوسن بالکن البرز

گروه نوین بالکن البرز وارد کننده اصلی  کانات ترکیه ، سیستم اکیانوس (اقیانوس)، سیستم گلد, به صورت مستقیم به  کشور می باشد. نوین بالکن البرز با سابقه  ای 15 ساله  در زمینه نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای, آلاچیق شیشه ای, بالکن شیشه ای, پوشش استخر ، کابین دوش و .. و… آماده دریافت سفارشات شماست.



ثبت سفارش بالکن شیشه ای چگونه است؟

شما عزیزان  می توانید همواره با شماره های گروه نوین بالکن البرز (3-34682602-026  و 09359128960) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان  نوئین بالکن البرز ما را تا انتهای مراحل  اجرایی پروژه هایتان همراهی نمایند.



پس ازقرارداد با گروه نوین بالکن البرز چند روز را برای نصب باید در نظر بگیریم؟

پس از ثبت سفارش خود نزد گروه نوین بالکن البرز با توجه به نوع ، محل سازه و ابعاد پروژه شما مدت زمان مورد نیاز برای طراحی، تولید و اجرای بالکن شیشه ای به شما اعلام خواهد شد. تمام تلاش ما بر این است تا در کوتاه ترین مدت زمان ممکن  پروژه شما به مرحله اجرا برسد.



واردات یراق آلات شیشه بالکن از چه کشور انجام می شود؟

تمامی یراق آلات مخصوص شیشه بالکن سیستم های گلد و اقیانوس به غیر از شیشه های سکوریت از کشور همسایه یعنی  ترکیه و وارد می گردد.

امیدواریم که این مطلب تمام سوالات شما در مورد شیشه بالکن تاشو را پاسخ داده باشد .



نظر شما:

آخرین مقالات

بالکن شیشه ای قیمت
بالکن شیشه ای قیمت دوشنبه 27 فروردین 1403
شیشه سکوریت بالکن
شیشه سکوریت بالکن یکشنبه 12 شهریور 1402
انواع شیشه بالکن
انواع شیشه بالکن سه شنبه 24 مرداد 1402
بالکن شیشه ای تاشو
بالکن شیشه ای تاشو سه شنبه 27 تیر 1402
پوشش بالکن با شیشه سکوریت
پوشش بالکن با شیشه سکوریت چهارشنبه 14 تیر 1402
شیشه بالکن ریلی تاشو
شیشه بالکن ریلی تاشو یکشنبه 4 تیر 1402
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی
5 دلیل برای خرید شیشه بالکن ریلی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402
آلاچیق شیشه ای
آلاچیق شیشه ای یکشنبه 7 شهریور 1400
شیشه بالکن ریلی
شیشه بالکن ریلی دوشنبه 1 شهریور 1400